Ønsket om lillegull!

Mator- fineste deg tusen tusen takk for så herlig melding!!:Heartpink:love7 Det har vært tøffe tak og det var godt å koble helt vekk fra forumet. Men kjente det kunne være fint å gi en oppdatering her. Stor klem fra meg! Må være ærlig å si jeg husker nick men klarer ikke huske alt om hver. Så, hvordan går det med deg?? :happy:
Det tror jeg på altså! Er ikke alltid forumet er like positivt, har hatt mine pauser jeg også, dog ikke like lang som deg da :) Men kjenner at det er en del mindre tid til det nå enn før, og det spørs nok hvor lenge til jeg klarer å opprettholde aktivitet her.

Vi fikk jo ei jente i november 2017 etter en trøblete vei og 3ICSI forsøk med liten uttelling på mange egg ut. Nå venter vi nr 2 i november etter et negativt fryseforsøk fra ICSI #2, og første ICSI i jakten på søsken, så veien var heldigvis mye lettere denne gangen ❤️ Så jeg er ikke så veldig langt bak deg kanskje? Hvilken dato har du i oktober?
 
Hei! Av en eller annen grunn fikk jeg over meg at jeg ville inn her med en oppdatering. Det er kanskje ikke noen igjen her av de fra da jeg var aktiv her, det er jo hvertfall 3 gode år siden blitt alt!

Men, jeg ville komme med en lykkens oppdatering - i oktober kommer det en liten gutt til meg og min mann endelig - etter godt over 10 år med barneønske!!

Klemmer fra meg!

Ååååååå!!!! Gratulerer så mye!!!! Jeg husker deg og historien din veldig godt og er så glad på dine vegne! Jeg har tenkt på deg ofte og lurte på hvordan det gikk til slutt. Dette var utrolig godt å høre :) kos deg med graviditeten! Stor klem :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
Det tror jeg på altså! Er ikke alltid forumet er like positivt, har hatt mine pauser jeg også, dog ikke like lang som deg da :) Men kjenner at det er en del mindre tid til det nå enn før, og det spørs nok hvor lenge til jeg klarer å opprettholde aktivitet her.

Vi fikk jo ei jente i november 2017 etter en trøblete vei og 3ICSI forsøk med liten uttelling på mange egg ut. Nå venter vi nr 2 i november etter et negativt fryseforsøk fra ICSI #2, og første ICSI i jakten på søsken, så veien var heldigvis mye lettere denne gangen ❤️ Så jeg er ikke så veldig langt bak deg kanskje? Hvilken dato har du i oktober?
Åååå!! Ja se der, du født dagen før min bursdag i 2017 ser eg så koselig! :Heartred Ooi, nei så morro at du har en på vei igjen, gratulerer til deg også, jeg har 7 oktober, enn du da??:Heartblue
 
Ååååååå!!!! Gratulerer så mye!!!! Jeg husker deg og historien din veldig godt og er så glad på dine vegne! Jeg har tenkt på deg ofte og lurte på hvordan det gikk til slutt. Dette var utrolig godt å høre :) kos deg med graviditeten! Stor klem :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Tusen tusen takk fine deg!! :Heartred:Heartred:Heartred stor klem tilbake!
 
Back
Topp