Ønsket om lillegull!

Rugetiden er helvete på jord... Og jeg bøyer meg i støvet over at du klarer å la vær og teste!!! Som jeg håper på gode tall på mandagens prøve:)
 
Haaater rugedagene jeg også!!! Sykt om du klarer å vente til blodprøve!! Min plan var i vente til 15 dpo, men jeg kapitulerte 13 dpo[emoji23]
 
Oh the horror!! Disse ukene er så forferdelig lange og rett og slett jævlige! Men hva ofrer man vel ikke for å oppnå drømmen. Koste hva det koste vil:) Jeg skal tenke så hardt på deg og blodprøven på mandag!!! HNNNNGH!! POSITIIIIV![emoji16]
 
Da var det over for denne gangen også.... tror nok ikke jeg klarer være noe aktiv her inne lengre.. vet ikke hvilke vei vi får videre herfra, kanskje det kommer noen oppdateringer men jeg vil ikke love noe.
Klem fra meg til dere [emoji169]
 
Stor klem[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Klem[emoji173]️[emoji173]️
 
Klem til deg vennen :Heartred:Heartred:Heartred
 
Ta vare på hverandre! :Heartred
Stor klem!!!
 
Ånei... STOR klem❤️
 
Stor, varm klem til deg❤️
 
Stor klem til deg [emoji173] Håper dere finner en vei videre som til slutt blir veldig veldig bra. [emoji173]
 
Stor klem [emoji173]️
 
Kjære deg, så vondt :( [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Sender deg allverdens gode tanker og klemmer [emoji173]️
 
Huff kjære deg.. Så utrolig urettferdig! Sender deg en stor klem [emoji173] [emoji173]
 
Hei! Av en eller annen grunn fikk jeg over meg at jeg ville inn her med en oppdatering. Det er kanskje ikke noen igjen her av de fra da jeg var aktiv her, det er jo hvertfall 3 gode år siden blitt alt!

Men, jeg ville komme med en lykkens oppdatering - i oktober kommer det en liten gutt til meg og min mann endelig - etter godt over 10 år med barneønske!!

Klemmer fra meg!
 
Hei! Av en eller annen grunn fikk jeg over meg at jeg ville inn her med en oppdatering. Det er kanskje ikke noen igjen her av de fra da jeg var aktiv her, det er jo hvertfall 3 gode år siden blitt alt!

Men, jeg ville komme med en lykkens oppdatering - i oktober kommer det en liten gutt til meg og min mann endelig - etter godt over 10 år med barneønske!!

Klemmer fra meg!
Åååå!!! Trudelutt’n❤️❤️ Dette gjorde meg så inderlig glad nå! Fineste posten å komme inn til! Har gått og undret på hvordan det gikk med dere og om dere noen gang fikk ønsket oppfylt, og her er dere! Gratulerer så mye❤️❤️ Vet virkelig ikke om noen andre som fortjener det mer enn dere! Hurra :D
 
Hei! Av en eller annen grunn fikk jeg over meg at jeg ville inn her med en oppdatering. Det er kanskje ikke noen igjen her av de fra da jeg var aktiv her, det er jo hvertfall 3 gode år siden blitt alt!

Men, jeg ville komme med en lykkens oppdatering - i oktober kommer det en liten gutt til meg og min mann endelig - etter godt over 10 år med barneønske!!

Klemmer fra meg!
Å kjære Trudelutt’n, dette var fantastiske nyheter❤️ Jeg husker deg jo godt og har tenkt på deg flere ganger. Gratulerer så mye med gutt på vei:)
 
Åååå!!! Trudelutt’n❤️❤️ Dette gjorde meg så inderlig glad nå! Fineste posten å komme inn til! Har gått og undret på hvordan det gikk med dere og om dere noen gang fikk ønsket oppfylt, og her er dere! Gratulerer så mye❤️❤️ Vet virkelig ikke om noen andre som fortjener det mer enn dere! Hurra :D

Mator- fineste deg tusen tusen takk for så herlig melding!!:Heartpink:love7 Det har vært tøffe tak og det var godt å koble helt vekk fra forumet. Men kjente det kunne være fint å gi en oppdatering her. Stor klem fra meg! Må være ærlig å si jeg husker nick men klarer ikke huske alt om hver. Så, hvordan går det med deg?? :happy:
 
Å kjære Trudelutt’n, dette var fantastiske nyheter❤️ Jeg husker deg jo godt og har tenkt på deg flere ganger. Gratulerer så mye med gutt på vei:)
Takk gode deg Mammadrøm!!:Heartred
 
Back
Topp