Ønsket om lillegull!

Hurra! Endelig ruger igjen! Gratulerer [emoji173][emoji173]
 
Hurra[emoji173][emoji173][emoji173]
[emoji173][emoji173] takk!
Hurra[emoji2][emoji2] Blir spennende å følge deg nå!
Jiihaa! [emoji173][emoji173] takk
Så flott[emoji173]️[emoji173]️ krysser fingrene for gullegget[emoji173]️
Tusen takk [emoji173][emoji173] ja håper så inderlig! Det er rart hvor fort man tror man kjenner noe haha!!
Gratulerer med egg i rugekassa :)
Måtte det være gullegget [emoji173]️
Tusen takk skjønne deg[emoji173][emoji173] nå ruges det som bare det! Er veldig avslappet men klarer jo ikke la være å kjenne etter da.. baaah!
Gratulerer som ruger[emoji173]️
Tusen takk [emoji173][emoji173]
Gratulerer som ruger :) nå skal vi ha mange positive tester i oktober!!!!
Tusen takk LillyBE!! [emoji173][emoji173] ååh ja det SKAL vi!!
Gratulerer som ruger! [emoji3]
tusen takk [emoji173][emoji173]

Gratulerer som ruger, må det vare i mange måneder fremover. [emoji173]
Tusen takk kjære deg [emoji173][emoji173] håper så inderlig... hadde vært veldig spesielt.. om det skulle gå på det aller aller siste egget offentlig nå haha... *krysser alt*
Hurra! Endelig ruger igjen! Gratulerer [emoji173][emoji173]
Jaaaa hihi wee [emoji173][emoji173] takk fineste Starbucks!!
Gratulerer som ruger Truddelutt'n [emoji173][emoji173]
Tusen takk poppi [emoji173][emoji173]
 
Hurra! Gratulerer så mye som ruger [emoji173]️ Nå skal du ruge lenge og vel!
 
Hurra! Gratulerer så mye som ruger [emoji173]️ Nå skal du ruge lenge og vel!
Tusen takk fine deg enkefalos [emoji173][emoji173] jeg håper så inderlig [emoji173]
 
Rugedag 3 (spør du meg, men har helt glemt hvordan man teller dagene nå igjen, satt inn på mandag da)

Har hatt to bølger med mensmurringer i natt ikke vonde men intense likevel... og nå når jeg stod i dusjen ble jeg først svimmel og ør som om det var et blodtryksfall og rett etterpå ble jeg megakvalm og intense murringer i livmorområdet... klarte ikke stå mer oppreist så måtte sitte meg ned da gikk det over.. tørr jeg reise meg opp igjen?? Haha!! Jeg skal å besøke en venninne med termin om få dager så jeg håper jeg klarer å bevege meg snart!
 
Spennende symptomer!! :D
Håper hun kan drysse litt ekstra babystøv på deg ;)
 
Spennende symptomer!! :D
Håper hun kan drysse litt ekstra babystøv på deg ;)
Det følte jeg hun gjorde hihi [emoji173][emoji173] murringene har fortsatt gjennom dagen jo mer eg beveger meg jo mer kjenner eg... hadde virkelig vært bedre om man ikke trengte kjenne noe før etter disse to ukene!! Baaah!
 
Oj så spennende symptomer[emoji7][emoji173] Sender over masse babystøv og krysser fingrene for at det blir spire nå[emoji173][emoji9]
 
Gratulerer som ruger [emoji4] Krysser fingrene for at spira klorer seg fast
 
Gratulerer så mye som ruger! :Heartred Dette skal bare gå veien denne gangen!
 
Oj så spennende symptomer[emoji7][emoji173] Sender over masse babystøv og krysser fingrene for at det blir spire nå[emoji173][emoji9]
Takker og bukker meget for babystøv det trengs [emoji173] ja det var altfor spennende symptom.. det kom på nøyaktig samme dag som da jeg ble gravid og føltes ganske likt bare nå var det mye mer intens murring... så det økte jo selvfølgelig håpet meget.. uææ det er altså så nervepirrende!!
 
Gratulerer som ruger [emoji4] Krysser fingrene for at spira klorer seg fast
Tusen takk [emoji173][emoji173] ja håper så utrolig mye at spiren bare klorer seg fast som bare det!! :D
 
Gratulerer så mye som ruger! [emoji813]red Dette skal bare gå veien denne gangen!
Tusen takk gode deg [emoji173][emoji173] jaa ååh som jeg håper... på siste fryseegg liksom...! Come ooon! :D
 
Takker og bukker meget for babystøv det trengs [emoji173] ja det var altfor spennende symptom.. det kom på nøyaktig samme dag som da jeg ble gravid og føltes ganske likt bare nå var det mye mer intens murring... så det økte jo selvfølgelig håpet meget.. uææ det er altså så nervepirrende!!
Ja disse dagene er nervepirrende [emoji21][emoji6] Håper alt jeh har at lille spire har funnet seg en go plass nå og snart gir deg flere symptomer[emoji173][emoji173]
 
Ja disse dagene er nervepirrende [emoji21][emoji6] Håper alt jeh har at lille spire har funnet seg en go plass nå og snart gir deg flere symptomer[emoji173][emoji173]
Takk skjønne du [emoji173][emoji173][emoji173] :D :D
 
Offisielt rugedag 6 (hvis jeg regner innsettdag som rugedag 0)

Kjenner ofte murring/tak i livmorområdet av og til litt uggen/minikvalm så ikke så mye å skryte av.. det kan jo være hva som helst egentlig... såååå en uke til så vet vi! Plis la tiden fyyyyke avgårde!
 
Omg... egentlig glad men også veldig overrasket over at jeg har virkelig klart å fortrenge hvor jævlige disse to ukene er med psyken!! Er tom for gnist og tror jeg er litt sånn pms hormonella.. det er så tungt!! Og nå kan jeg bare ikke fatte og tro at jeg liksom kan få to streker nå... eller ever... føkk this shitt liksom...
dagens syt!!
 
Omg... egentlig glad men også veldig overrasket over at jeg har virkelig klart å fortrenge hvor jævlige disse to ukene er med psyken!! Er tom for gnist og tror jeg er litt sånn pms hormonella.. det er så tungt!! Og nå kan jeg bare ikke fatte og tro at jeg liksom kan få to streker nå... eller ever... føkk this shitt liksom...
dagens syt!!

Når tester du da?
 
Back
Topp