Ønsket om et bøllefrø i magen

Gratulerer så mye!! :D Og for noen flotte streker! Ikke noe tvil om at hcg har steget der nei. :)
 
5+0 i dag:)

Har fått bestilt time til tidlig ultralyd om 11dager!:D Da er jeg 6+4. Er såååå spent! Men blir veldig skummelt også.:p Vurderte å vente til uke 12,men for min egen sinnsro fant jeg ut at jeg vil ta begge deler:) Bare å se at alt ser normalt ut. Vil også ha et bilde om vi bestemmer oss for å fortelle familie før uke 12:) Jeg vet det ikke er så mye å se på,men er gøyere med et bilde å vise til:p

Ellers har jeg ikke fått noe mer symptomer,det går i ømme pupper og murringer:)
 
5+0 i dag:)

Har fått bestilt time til tidlig ultralyd om 11dager!:D Da er jeg 6+4. Er såååå spent! Men blir veldig skummelt også.:p Vurderte å vente til uke 12,men for min egen sinnsro fant jeg ut at jeg vil ta begge deler:) Bare å se at alt ser normalt ut. Vil også ha et bilde om vi bestemmer oss for å fortelle familie før uke 12:) Jeg vet det ikke er så mye å se på,men er gøyere med et bilde å vise til:p

Ellers har jeg ikke fått noe mer symptomer,det går i ømme pupper og murringer:)
Kan tenke meg at det blir spennende å se spiren på ultralyd :) Godt at du fikk til så tidlig ultralyd da :)
 
Kan tenke meg at det blir spennende å se spiren på ultralyd :) Godt at du fikk til så tidlig ultralyd da :)
Ja tenkte jeg lett står i de pengene for å se om alt er bra:) Så da blir det ultralyd 6+4 å så legetime 7+4,det viktigste først:p
 
Ja tenkte jeg lett står i de pengene for å se om alt er bra:) Så da blir det ultralyd 6+4 å så legetime 7+4,det viktigste først:p
Godt å få bekreftet at alt står bra til og at man kan slappe litt av :) vi kommer også til å ta ul så tidlig når den tid kommer.
 
5+1

Kjenner jeg er bekymret for at jeg ikke har blitt kvalm enda:p Sist jeg var gravid(10år siden,tok abort),så var jeg suuuperkvalm på denne dagen og hadde vært det i flere dager. Vet at hver graviditet er forskjellig,men jeg bare kan ikke se for meg at jeg ikke blir kvalm. Alle som kjenner meg vet at jeg blir kvalm av alt:p Så ser for meg st noe er galt siden jeg ikke har blitt det enda.
Tok en g-test igjen i går,å teststreken var sterkere enn kontrollstreken,så nivåene går ihvertfall ikke ned over. Og jeg føler ikke at noe er galt,så håper at jeg bare er heldig som mirakuløst ikke er kvalm:)
 
6+4
Da har jeg vært på TUL!:D
Tok utvendig ul faktisk:) Jeg hadde visst en livmor som var veldig lett å finne:p

Alt var så veldig fint ut,og det var et lite dunkende hjerte der inni:love017 Sååå betryggende å se:Heartred

Den lille er 6,08mm lang:)
IMG_6752.JPG



Vi kommer til å fortelle foreldrene våre på søndag:) Nå har vi sett at alt ser bra ut foreløpig,så da velger vi å fortelle,selv om vi vet sjangsen for å miste enda er der. Kjenner jeg savner å snakke med mamma om ting jeg lurer på. Og jeg vil også kunne snakke med henne om det går galt,så tror det er den rette avgjørelsen:)

Symptomer:
-Varierende uggenhet om morgenen,av og til hele dagen. Virker til å bli verre de dagene jeg får mye søvn. Helt merkelig,somregel blir jeg kvalm av å være tidlig oppe:p
-Ømme og harde pupper

Ellers har jeg ikke flere symptomer,ihvertfall ikke som jeg tenker over:)
 
6+4
Da har jeg vært på TUL!:D
Tok utvendig ul faktisk:) Jeg hadde visst en livmor som var veldig lett å finne:p

Alt var så veldig fint ut,og det var et lite dunkende hjerte der inni:love017 Sååå betryggende å se:Heartred

Den lille er 6,08mm lang:)
Vis vedlegget 221632


Vi kommer til å fortelle foreldrene våre på søndag:) Nå har vi sett at alt ser bra ut foreløpig,så da velger vi å fortelle,selv om vi vet sjangsen for å miste enda er der. Kjenner jeg savner å snakke med mamma om ting jeg lurer på. Og jeg vil også kunne snakke med henne om det går galt,så tror det er den rette avgjørelsen:)

Symptomer:
-Varierende uggenhet om morgenen,av og til hele dagen. Virker til å bli verre de dagene jeg får mye søvn. Helt merkelig,somregel blir jeg kvalm av å være tidlig oppe:p
-Ømme og harde pupper

Ellers har jeg ikke flere symptomer,ihvertfall ikke som jeg tenker over:)
Å så koselig :Heartred Gratulerer igjen med en liten spire med bankende hjerte :Heartred Godt å få vite at alt er bra så langt :)
 
Å så koselig :Heartred Gratulerer igjen med en liten spire med bankende hjerte :Heartred Godt å få vite at alt er bra så langt :)
Tusen takk!:Heartred Ja godt å få bekreftelse når man ikke kjenner så mye til den lille. Veldig rart å tenke på at det er noe levende inni der. En helt ny person. Wææææ:excited001
 
Tusen takk!:Heartred Ja godt å få bekreftelse når man ikke kjenner så mye til den lille. Veldig rart å tenke på at det er noe levende inni der. En helt ny person. Wææææ:excited001
Må være så rart og så spennende og godt på samme tid :) Du har fått deg et lite bøllefrø :binkybaby
 
Åååå så fantastisk at det går så bra med deg og lille spiren [emoji173] lykke til på søndag! Blir nok en stor glede :D
 
Åååå så fantastisk at det går så bra med deg og lille spiren [emoji173] lykke til på søndag! Blir nok en stor glede :D
Tusen takk!:D Gleder meg til å fortelle å se hvordan de reagerer:) Tror mine foreldre forblir ganske rolige,mens mor hans kommer til å hoppe i taket:p
 
6+4
Da har jeg vært på TUL!:D
Tok utvendig ul faktisk:) Jeg hadde visst en livmor som var veldig lett å finne:p

Alt var så veldig fint ut,og det var et lite dunkende hjerte der inni:love017 Sååå betryggende å se:Heartred

Den lille er 6,08mm lang:)
Vis vedlegget 221632


Vi kommer til å fortelle foreldrene våre på søndag:) Nå har vi sett at alt ser bra ut foreløpig,så da velger vi å fortelle,selv om vi vet sjangsen for å miste enda er der. Kjenner jeg savner å snakke med mamma om ting jeg lurer på. Og jeg vil også kunne snakke med henne om det går galt,så tror det er den rette avgjørelsen:)

Symptomer:
-Varierende uggenhet om morgenen,av og til hele dagen. Virker til å bli verre de dagene jeg får mye søvn. Helt merkelig,somregel blir jeg kvalm av å være tidlig oppe:p
-Ømme og harde pupper

Ellers har jeg ikke flere symptomer,ihvertfall ikke som jeg tenker over:)
Fantastisk! :Heartred
 
Tusen takk!:D Gleder meg til å fortelle å se hvordan de reagerer:) Tror mine foreldre forblir ganske rolige,mens mor hans kommer til å hoppe i taket:p

Det blir koselig [emoji173][emoji173][emoji173] skal dere filme det? :p
 
Drar denne opp igjen jeg:smiley-angelic003
Angrer noe voldsomt på at jeg ikke oppdaterte denne dagboken mer i løpet av graviditeten. Menmen,får håpe jeg har lært nå:p
Starter ikke prøvingen igjen sånn offisielt før mai/juni,men tenker det er fint å ha en plass å skrive ned tankene før den tid også:) Og nå ble der lagt inn aksjer allikevel denne mnd,så vi får se hva som skjer;)

Kommer med en litt lengre oppdatering senere i kveld:cool:
 
Velkommen tilbake og lykke til med prøvinga når den starter :)
 
Ja,en liten update; graviditeten gikk veldig bra,lite plager,utenom carpal tunnel syndrom (husker ikke hvordan man skriver det:p)
Hadde mye vann i kroppen mot slutten. Fødselen startet 40+3,og endte i keisersnitt etter et døgn,da jeg fikk alvorlig eklampsi. Men alt endte godt,både for meg og lillegutt:happy: Tok vel 7mnd før jeg var helt i form igjen.

I dag er «babyen» min 3år og klar for å bli storebror(håper jeg:joyful:) Mannen har endelig gått med på å prøve på en liten til. Han har egentlig ikke hatt lyst på fler,og han fikk ganske skrekken etter den fødselen. Men nå er vi begge klare:smiley-bounce012 Tror vi:nailbiting:

Syklusene mine er litt litt vanskelig å bli klok på,varierer mellom 28-35 dager,men oftest 28-30. Tenkte jeg skulle begynne med EL-tester når vi setter i gang. Ellers følger jeg med på hvilepulsen på Fitbit,men det er mye som spiller inn,så ser jeg ikke alltid kan stole på det:p

Sist ble jeg gravid på PP7,så er spent på hvor lang tid det tar denne gang:)

PP1 blir i mai,men nå ble det lagt inn aksjer denne mnd,så blir nok litt testing om en liten uke:joyful:
 
5DPO å tiden går veldig sakte:wacky:

Har hatt murringer i magen av og på hver dag etter eggløsning. Pleier somregel ikke ha murringer før tr nærmer seg. Men det kan være jeg som kjenner for godt etter nå,ikke vet jeg:smiley-angelic006

Gikk på teste-smellen også i dag,selv om jeg vet det er helt umulig å få positiv enda.
Jeg skimtet en skyggestrek,men måtte anstrenge meg noe voldsomt,og det er nok bare jeg som klarer å se der:p Tror jeg har oversensitivt streksyn:meh:
52AFB086-CA71-4F45-AA22-44DE5DA87820.jpeg
 
Back
Topp