Ønsket om et bøllefrø i magen

Tuuusen takk!! Fy søren altså! Jeg så har vært så redd for at vi ikke skulle få det til. Alt jeg har ønsket siden jeg var 14 er å få barn. Å det har tatt laaaang tid for min kjære å bli klar,så jeg har vært så redd at alderen bremser oss eller at en av oss ikke virker lengre. Jeg er bare 28,men begynner å føle meg gammel likevel:p Å mannen 8 år eldre igjen.

Åhh såååå letta nå. Uansett hvordan dette går,så vet jeg vi virker begge to:happy:
 
Tuuusen takk!! Fy søren altså! Jeg så har vært så redd for at vi ikke skulle få det til. Alt jeg har ønsket siden jeg var 14 er å få barn. Å det har tatt laaaang tid for min kjære å bli klar,så jeg har vært så redd at alderen bremser oss eller at en av oss ikke virker lengre. Jeg er bare 28,men begynner å føle meg gammel likevel:p Å mannen 8 år eldre igjen.

Åhh såååå letta nå. Uansett hvordan dette går,så vet jeg vi virker begge to:happy:

Ååååå <3 da er dere klar for baby nå ihvertfall! Vel fortjent! Og dere skal se hvor nydelig baby dere får :D <3
 
Oppdatering litt tidligere enn planlagt,var ei som ikke fikk sove lengre :smiley-ashamed005
Vis vedlegget 219844

Tror kanskje dette er ekte jeg!:smug: Jeg har aldri fått så sterk (selv om den er svak:p) test av den blå typen tidligere:woot: Wææææ!!! Håper så inderlig dette bare stiger og stiger!:angel4
Åååh, så spennende! Og med digital i tillegg!! Gratulerer så mye! :Heartred
 
Her er dagens graf forresten,glemte det helt av:
IMG_6689.jpg


Syns den ikke er komplett. Hadde vært greit å vite når jeg hadde el:p Og generelt bare morsomt å se hvordan det hadde sett ut.
 
Har jeg fortsatt lov å skrive i dagboken her selv om jeg er gravid? Har myyyye tanker i hodet,så hadde vært fint å samle dem en plass:)

Ja det syns jeg du kan! Ihvertfall til du føler du ikke trenger det mer. Men du kan jo også flytte dagboken til terminforumet ditt :)
 
Ja det syns jeg du kan! Ihvertfall til du føler du ikke trenger det mer. Men du kan jo også flytte dagboken til terminforumet ditt :)
Ah,takk for svar!:) Tror kanskje jeg føler meg tryggest her foreløpig:p Eg bare 4+0 i dag (tror jeg) så er fortsatt veldig tidlig.


På lørdag da jeg kom på hotellet(var på reise med jobben.),så hadde jeg ferskenfarget utflod i trusen. Og i går når jeg kom meg hjem,så kom d brunt på papiret når jeg tørket meg,og jeg hadde masse menssmerte. Ble skikkelig redd. Men har ikke sett noe farge etter det,så jeg satser på at alt er fint. Tok g-test i dag for å se om det hadde vært noe stigning over helgen,og det så bra ut:)

Testen på torsdag:
IMG_6677.JPG

Og testen i dag:
IMG_6716.JPG
 
Ja skjønner du føler deg tryggest her! Men den stigningen der er jo kjempe fin! :D tror du kan slappe helt av :)
 
4+4 i dag og tiden går så seint:p Har lyst å rope ut til alle at jeg er gravid,men vil heller ikke gjøre det før jeg føler meg "tryggere".
Skal på besøk til foreldrene mine i dag,og håper jeg klarer å holde tett:p

Det hjelper veldig på å få snakket med min kollega som også er gravid (ligger akkurat en mnd forran meg).
Det samme gjør min bror(eller dama hans da;))så det blir tette søskenbarn om det går bra for oss begge,noe som er gøy:) Søskenbarna på min manns side er nesten tenåringer,så gla det ihvertfall blir er tett søskenbarn som h*n kan ha et forhold til:)

Ellers har jeg fått tidenes munnsår!:shifty: Overleppa mi er dobbel så stor med blemmer og sår. Skikkelig nydelig altså. Jeg får aaaaldri munnsår. Men leste at det faktisk kan trigges av graviditet,så får bare være glad for det da:wtf::p

Har også tatt flere tester bare for å sjekke stigningen og jeg er veldig fornøyd:)
(Siste testen er tatt i går)
IMG_6733.JPG
 
Back
Topp