Ønsket om et bøllefrø i magen

Tror du? Åhhh jeg håper!!! ingen tvil om at det blir ny test i morgen ihvertfall:p Blir spennende!
Jeg syns det ser slik ut altså :happy: Håper ikke jeg gir deg falske forhåpninger hvis det mot formodning skulle være skygge :sorry: gleder meg til å se neste test!!
 
Jeg syns det ser slik ut altså :happy: Håper ikke jeg gir deg falske forhåpninger hvis det mot formodning skulle være skygge :sorry: gleder meg til å se neste test!!
Ikke vær redd for det,jeg vet er ganske forberedt på at det kanskje ikke stemmer:)
Men jeg håper selvfølgelig:p Legger ut neste test med en gang den er tatt:)
 
Hallo! Den kan umulig være skygge :eek: sååå gøy! Gleder meg til ny test!!!
 
Jeg og!!:smiley-angelic006


Tenker det samme,om det er skygge så er der helt på trynet! Da blir jeg sint!:smiley-angry016:p

Kommer ny test i halv 10 tiden i morgentidlig,så bare følg med:D

Jeg er nervøs:shy:
Blir å følge med fra jobb jeg :D Bare litt engasjert i dette forumet? Neesjda :hilarious:
 
Jeg skal følge med på minuttet! :p Hehe håper den er enda sterkere! Jef også blir sint hvis den er falsk positiv! For det der er ikke skygge :D
 
Jeg skal følge med på minuttet! :p Hehe håper den er enda sterkere! Jef også blir sint hvis den er falsk positiv! For det der er ikke skygge :D
Gøy når andre er like spent som jeg er:D
Skal ikke svikte! Men lover ikke at bildet kommer på minuttet halv:p Men blir ikke langt i fra:D
 
Oppdatering litt tidligere enn planlagt,var ei som ikke fikk sove lengre :smiley-ashamed005
IMG_6678.JPG


Tror kanskje dette er ekte jeg!:smug: Jeg har aldri fått så sterk (selv om den er svak:p) test av den blå typen tidligere:woot: Wææææ!!! Håper så inderlig dette bare stiger og stiger!:angel4
 
Oppdatering litt tidligere enn planlagt,var ei som ikke fikk sove lengre :smiley-ashamed005
Vis vedlegget 219844

Tror kanskje dette er ekte jeg!:smug: Jeg har aldri fått så sterk (selv om den er svak:p) test av den blå typen tidligere:woot: Wææææ!!! Håper så inderlig dette bare stiger og stiger!:angel4

Ååååå så fantastisk! :D du er gravid duuuu :D :D :D
 
Åhhh!! Endelig!!! Jeg er så glad å lettet! Men ligger fortsatt i bakhodet at det er tidlig og at det kan gå begge veier,så lar meg ikke ta helt av

Det er skummelt å glede seg for mye :) men slapp av og tenk at nå er du der, nå er det meningen at babyen din kommer <3
 
Back
Topp