Ønsket om en liten spire❤️

Er så naturlig at symptomjakten tar over også!! [emoji28]
Håper neste pp blir deres pp [emoji173]

Takk for det[emoji173]️ Håper virkelig det jeg også[emoji1374]

Nå blir det rart å ikke henge på forumet hver dag lenger, tar jo litt tid før ting skjer også.. La det bli EL og DPO-land fort nå[emoji28][emoji848]
 
Skal du gjøre noe annerledes denne pp'en?[emoji4]

Hmm det eneste jeg tenker er å starte å legge inn aksjene litt tidligere. Denne mnd så var jeg så usikker og hadde kalde føtter, så startet nok litt senere enn vi burde med å prøve. Skal derfor prøve litt mer for å kanskje ha enda litt mer sjans[emoji4]

Hva med deg da, om det ikke skulle klaffe denne mnd?
 
Ikke dumt [emoji4]

Blir nok grapefruktjuice, folat og kun det, slappe mest mulig av og ikke tenke for mye på prøving [emoji4] tror jeg har stresset kroppen med el-testing, så vil styre helt unna det videre. Wild yam følte jeg meg ikke trygg med, så det blir droppet. Godt mulig jeg fortsetter med salvie-te, den var helt kurant på smak, og veldig greit med litt kortere syklus [emoji1]
 
Ikke dumt [emoji4]

Blir nok grapefruktjuice, folat og kun det, slappe mest mulig av og ikke tenke for mye på prøving [emoji4] tror jeg har stresset kroppen med el-testing, så vil styre helt unna det videre. Wild yam følte jeg meg ikke trygg med, så det blir droppet. Godt mulig jeg fortsetter med salvie-te, den var helt kurant på smak, og veldig greit med litt kortere syklus [emoji1]

Det høres bra ut, håper det blir spire på oss begge neste pp, og hadde vært veldig gøy å havne i samme termingruppe da[emoji2]

Jeg tar forresten også folat hver dag, og skal fortsette med det. Kanskje jeg også skal prøve grapefruktjuice? Er det godt? Og hvor kjøper man det? [emoji4]
 
Hadde vært utrolig koselig [emoji1]

Grapefruktjuice er...hmm, en tilvenningssak for å si det pent[emoji12] den beste jeg har funnet er på Coop i kjøledisken der, den er litt søtere og syrligere enn andre. Nå har jeg faktisk begynt å like den såpass godt at jeg gleder meg til å starte opp igjen med den! [emoji1] Men har hørt man kan kjøpe grapefruktkjerneekstrakt på helsekost som skal være lettere å få i seg og [emoji4]
 
Hadde vært utrolig koselig [emoji1]

Grapefruktjuice er...hmm, en tilvenningssak for å si det pent[emoji12] den beste jeg har funnet er på Coop i kjøledisken der, den er litt søtere og syrligere enn andre. Nå har jeg faktisk begynt å like den såpass godt at jeg gleder meg til å starte opp igjen med den! [emoji1] Men har hørt man kan kjøpe grapefruktkjerneekstrakt på helsekost som skal være lettere å få i seg og [emoji4]

Aah ja ser den. Da skal jeg faktisk prøve det[emoji4][emoji1360]
 
Om jeg var deg ville jeg kanskje ventet med alle disse kjerringrådene noen måneder til? Ingenting tilsier jo at det ikke skal gå raskt for dere :)
 
Om jeg var deg ville jeg kanskje ventet med alle disse kjerringrådene noen måneder til? Ingenting tilsier jo at det ikke skal gå raskt for dere :)

Det er sant det, tenkte bare om det kaaanskje kunne øke sjansen litteranne[emoji85] Sånn bedre å prøve enn å ikke prøve liksom[emoji16]haha
 
Da var tester bestillt til neste pp, blir litt billigere da enn å kjøpe en test til rundt 70 kr..

Ble 10 strimmeltester, de som heter babyplan [emoji4] Noen som har erfaring med de?
 
De gir ofte skyggestreker, så det er viktig å holde seg innenfor tidsfristen når man leser av, og være sikker på stigning før man slipper jubelen løs [emoji14]
 
Skjønner ikke helt hva som skjer, og om det kun er noe jeg tenker nå eller hva det er, men de siste dagene så har jeg begynt å få nye tanker rundt prøvingen. Jeg er absolutt ikke like giret og er nesten i tvil om jeg vil prøve denne mnd..

Men så tenker jeg, kommer jeg til å angre om vi ikke prøvde rundt EL? For jeg vil det jo, så egentlig.. Så hva er det som får meg til å føle dette da?

Var litt slik før vi startet pp1 også.. Men det kom visst igjen.
 
Last edited:
I følge sykluskalkulatoren min så skal de "fruktbare dagene mine" starte i morgen og EL være ca 3. Så har ikke såå god tid på å bestemme meg denne mnd heller..
 
Skjønner ikke helt hva som skjer, og om det kun er noe jeg tenker nå eller hva det er, men de siste dagene så har jeg begynt å få nye tanker rundt prøvingen. Jeg er absolutt ikke like giret og er nesten i tvil om jeg vil prøve denne mnd..

Men så tenker jeg, kommer jeg til å angre om vi ikke prøvde rundt EL? For jeg vil det jo, så egentlig.. Så hva er det som får meg til å føle dette da?

Var litt slik før vi startet pp1 også.. Men det kom visst igjen.

Jeg fikk også litt kalde føtter i fjor når vi skulle begynne og prøve, men siden vi hadde avtalt tidspunkt for når vi skulle begynne prøvinga lenge før så ville jeg ikke backe ut når den tiden kom. Så gikk det jo på andre forsøk og da angra jeg absolutt ikke :)

Men jeg tror aldri man blir helt klar eller forberedt. Så hvis man har besemt seg så må man bare hoppe i det til slutt, og det kan jo hende det tar en stund før det klaffer også, slik at man rekker å bli mer klar i prøveperioden. Men det er jo ingen krise å ta en pausemåned og virkelig tenke igjennom at det er riktig avgjørelse. Håper du finner ut av det :)
 
Jeg fikk også litt kalde føtter i fjor når vi skulle begynne og prøve, men siden vi hadde avtalt tidspunkt for når vi skulle begynne prøvinga lenge før så ville jeg ikke backe ut når den tiden kom. Så gikk det jo på andre forsøk og da angra jeg absolutt ikke :)

Men jeg tror aldri man blir helt klar eller forberedt. Så hvis man har besemt seg så må man bare hoppe i det til slutt, og det kan jo hende det tar en stund før det klaffer også, slik at man rekker å bli mer klar i prøveperioden. Men det er jo ingen krise å ta en pausemåned og virkelig tenke igjennom at det er riktig avgjørelse. Håper du finner ut av det :)

Godt jeg ikke er den eneste. Føler meg nesten litt håpløs jeg, av at jeg kan være så giret på det og ha så stort håp også blir jeg usikker igjen :(

Ja du har rett i det at man nok aldri er heelt klar eller forberedt, men jeg blir som sagt litt overasket over at jeg kan gå fra å være så giret til å bli usikker..
 
Back
Topp