Ønsket om en liten spire❤️

Cherly

Betatt av forumet
Hei!

Snoket inne på forumet her en liten stund uten bruker, men nå som jeg og min kjære har bestemt oss før å bli prøvere så laget jeg meg bruker og prøverdagbok jeg [emoji4]

Litt om meg:
Født i 1994, er samboer, vi har familiebil, jobber (han fast og jeg vikar) vi har et trygt og godt forhold men føler at det er en ting som alikevell mangler, og det er å bli foreldre[emoji173] Så nå starter reisen som prøvere slik at 2 blir til 3.
 
Last edited:
Du vet du synes det er stas med dagbok når du skriver andre innlegget kort tid etter den ble publisert[emoji28]

Jeg venter TR om ca 2 dager og for første gang gleder jeg meg til å få den, slik at den kan forsvinne igjen så EL kan komme[emoji85]

Merker forresten at føler jeg ser gravide og damer trillende på vogner over alt for tiden.. Haha det er noe som skjer i hodet når man tenker mye på å få barn altså. Men nå var det ei på jobben i dag også som fortalte at hun ventet barn, og det er SÅ koselig. Hun hadde så fin babybump som hun har skjult en stund nå. Gleder meg til det er min tur også[emoji7]
 
Last edited:
Hei og velkommen hit! :D
Blir spennende å følge med deg her på deres vei mot en liten spire ;)
Masse lykke til med prøvingen! :D
 
Jeg kjenner visst kroppen og syklusen min godt, for var ikke så dumt å ta med tamponger på jobb i dag :) TR er her, så nå gleder jeg meg bare til den er over slik at vi kan starte på pp1.

Skikkelig sliten etter hektisk jobbuke så nå tar jeg helg med god samvittighet [emoji2][emoji1360]
God helg[emoji16]
 
Last edited:
Jeg kjenner visst kroppen og syklusen min godt, for var ikke så dumt å ta med tamponger på jobb i dag :) TR er her, så nå gleder jeg meg bare til den er over slik at vi kan starte på pp1.

Skikkelig sliten etter hektisk jobbuke så nå tar jeg helg med god samvittighet [emoji2][emoji1360]
God helg[emoji16]
Da er det ikke lenge igjen til du er i gang :D Hurra! God helg til deg:Heartred
 
Jeg kjøper mine på billige-tester.no. Om der er så bra at det gjør noe kan vell diskuteres ;)

Hehe ja, har feks hørt at noen har bestillt fra Ebay også, kan godt hende de fungerer like bra de også[emoji4]
Men takk, da skal jeg prøve billige-tester[emoji1360]
 
Dag 5 med TR så nå er den så og si ferdig[emoji1360] Må si det er kjedelig å vente.. Og jeg er verdens mest utolmodige!

Pratet med en kollega i dag og vi snakket om fremtid osv, vi måtte begge inrømme at vi har lyst på barn veldig snart. Koselig å snakke med andre på samme alder som også tenker på slikt. Nå sa ikke jeg at jeg gjør litt mer enn å bare tenke da, vil holde det hemmelig at vi blir prøvere, tenker jeg[emoji4]

Har dere holdt det hemmelig at dere er prøvere eller er dere åpne om det?
 
Velkommen :) Like gammel som meg du da. Blir spennende med ukene fremover ;)
 
Dag 5 med TR så nå er den så og si ferdig[emoji1360] Må si det er kjedelig å vente.. Og jeg er verdens mest utolmodige!

Pratet med en kollega i dag og vi snakket om fremtid osv, vi måtte begge inrømme at vi har lyst på barn veldig snart. Koselig å snakke med andre på samme alder som også tenker på slikt. Nå sa ikke jeg at jeg gjør litt mer enn å bare tenke da, vil holde det hemmelig at vi blir prøvere, tenker jeg[emoji4]

Har dere holdt det hemmelig at dere er prøvere eller er dere åpne om det?
Godt tanta snart er ferdig! Kjenner meg veldig igjen med den ventinga altså, jeg skulle jo helst ha vært gravid i går:hilarious:

Deilig å ha noen å prate med om dette! Vi holder det ganske for oss selv, og jeg kjenner det kan være ganske så tungt til tider. Da er det heldigvis godt å ha forumet her som en kan tømme hode sitt litt med div frustrasjoner og bekymringer av og til! :Heartred
 
Velkommen :) Like gammel som meg du da. Blir spennende med ukene fremover ;)

Hei på deg :)

Åja så kjekt! Har du dagbok?

Ja det blir vanvittig spennende fremover nå, gleder meg skikkelig til å komme i gang :)

Godt tanta snart er ferdig! Kjenner meg veldig igjen med den ventinga altså, jeg skulle jo helst ha vært gravid i går:hilarious:

Deilig å ha noen å prate med om dette! Vi holder det ganske for oss selv, og jeg kjenner det kan være ganske så tungt til tider. Da er det heldigvis godt å ha forumet her som en kan tømme hode sitt litt med div frustrasjoner og bekymringer av og til! :Heartred

Ja ikke sant! Det er så fint å ha noen å snakke med om temaet, og jeg er helt enig i at forumet her er topp for nettop det :)
Er så godt å kunne få råd, snakke om prøving eller hva som helst annet det måtte være, og fremdeles være anonym :)
 
Hei på deg :)

Åja så kjekt! Har du dagbok?

Ja det blir vanvittig spennende fremover nå, gleder meg skikkelig til å komme i gang :)



Ja ikke sant! Det er så fint å ha noen å snakke med om temaet, og jeg er helt enig i at forumet her er topp for nettop det :)
Er så godt å kunne få råd, snakke om prøving eller hva som helst annet det måtte være, og fremdeles være anonym :)

Her er min: http://forum.babyverden.no/threads/veien-mot-drømmenurket-med-litt-hjelp.1764882/ :)
 
Er det kun jeg som får helt vanvittig kalde føtter når EL nærmer seg/ er her?
Her har jeg fått EL (merker det godt da.. Beklager litt mye info.. Men er en goood del slim og utflod for å si det slik)
Har gledet meg til dette, men for noen dager siden når det begynte å nærme seg så kom alle bekymringene om at feks kjøpt bolig ikke er på plass, og er vi HELT klare, hva hvis osv osv osv.. Dette er lilsom ikke som å skulle kjøpe seg ny sofa, men å sette et nytt menneske til verden..

Jeg forstår det at ingen er 100% klare, og føler seg 100% trygg, men skulle bare ønske jeg var litt mer trygg når jeg faktisk har EL nå.. Er jeg klar? Det er det jeg lurer på.
 
Back
Topp