Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Lillebror kom 16.2 :Heartblue
Jeg var så lei de siste dagene, men torsdag 15.2 hadde jeg en skikkelig dårlig dag, var så lei og hadde vondt både her og der. Hadde murret i flere dager, alt var bare slitsomt :p

Utover dagen på torsdag hadde jeg litt kynnere (trodde jeg) , men de var mye kraftigere enn tidligere. Rundt middagstider måtte jeg puste litt når de kom. Da storesøster skulle legge seg kl 19 begynte jeg å skjønne at det kanskje kunne være noe mer, så la meg på sofan og slappa av. I 21-2130 tiden ringte vi svigermor for å høre om hun ville overnatte så vi slapp å vekke henne midt på natta. Hun kom kl 2245, og da hadde det tatt seg så mye opp den siste timen at vi dro på sykehuset..

Kom inn kl 2320 med 5cm åpning! Én time senere var det 8 cm! Jeg bestemte meg for epidural, og anestesilegen kom. Hun prøvde tre ganger å sette inn nåla, men klarte ikke. På dette tidspunktet hadde jeg veldig kraftige rier :bored:
Det ble bestemt å prøve på spinalbedøvelse siden jeg kom til å føde snart, men den klarte hun heller ikke å sette inn :meh: Hun ble ringt etter til noe annet, og da skjønte jeg at her blir det ingen epidural :hilarious:
På 9 cm sa det splæsj og vannet gikk. Pressriene kom med en gang, og lillebror var ute på kun tre rier! 4170 gr og 50 cm :Heartblue

Fem små sting, alt er bra, ammingen går seg til nå :happy:Jeg har fått en kraftig urinveisinfeksjon og ble veldig dårlig med feber i går, men har fått antibiotika nå, så må blir det bedre :happy:
 
Åhhhh, endelig var han her ❤️❤️ gratulerer så mye!! :love017
 
Back
Topp