Ønsket om å elske ♡

PP8 - CD15
Høy på monitoren idag - og jammen kom ikke EL-slimet idag også! :wideyed: Nå blir det å lure med meg mannen til sengs.. Får se om han biter på ;) Jeg har forøvrig vært å hentet ut Albyl-e og Crinone idag også. Så vi får se om det blir noe klaff denne gangen her...
 
PP8 - CD15
Høy på monitoren idag - og jammen kom ikke EL-slimet idag også! :wideyed: Nå blir det å lure med meg mannen til sengs.. Får se om han biter på ;) Jeg har forøvrig vært å hentet ut Albyl-e og Crinone idag også. Så vi får se om det blir noe klaff denne gangen her...
Happy humping :D
Hva er det Albyl skal gjøre i fertilitetssammenheng? :) Når i syklus tar du det?
 
Jo takk :)
Vet du, det har jeg ikke peiling på. Jeg fikk det av gyn etter at jeg mista to ganger nå. Skal tas ved positiv gtest. :)
Åja, det er jo blodfortynnende, så kanskje det gir mer blodgjennomstrøming i livmora ved svangerskap :D Håper det klaffer og at spiren klorer seg fast denne gangen da :Heartred
 
PP8 - CD17
Der fikk jeg positiv EL- test, men monitoren viser bare høy ennå.. jaja! Nå erre å legga aksjer :)
Screenshot_20190123-122251_Gallery.jpg
 
PP8 - CD18
Svakt positiv EL test, nesten så det grenser til negativt og fortsatt høy på monitor. Jeg fikk ett temphopp idag også. Mannen ble vekket og "misbrukt" litt før jeg skulle på tidligvakt. :) Jeg har kjent litt på EL-smerter både i går kveld og i dag tidlig. Vi får se :)
Screenshot_20190124-075542_Gallery.jpg
Screenshot_20190124-075542_Gallery.jpg
Screenshot_20190124-075911_Gallery.jpg
20190124_075847.jpg
 
EL testen ble negativ ikveld, og jeg kjente på tappen at den er lav, veldig åpen og myk. Jeg håper så veldig at det holder med aksjene vi la I går, og de vi la i dag tidlig... håperhåper... Jeg kan ikke legge for mye press på mannen heller...
 
EL testen ble negativ ikveld, og jeg kjente på tappen at den er lav, veldig åpen og myk. Jeg håper så veldig at det holder med aksjene vi la I går, og de vi la i dag tidlig... håperhåper... Jeg kan ikke legge for mye press på mannen heller...
Teoretisk skal vel det går greit:happy: Masse lykke til i DPO-land!
 
Lykke til :) Nå er det bare den lange ventetiden igjen :rolleyes:
 
PP8 - CD 21 - 4DPO
Åh.. dagene i limboland går sååå saaakte. Jeg fikk forøvrig kryss i FF idag, hurra for det.:smiley-bounce012
Screenshot_20190127-204356_Gallery.jpg


Idag har tantebarnet mitt blitt døpt også, og jeg har fått den ærefulle oppgaven med å være fadder. Ergo, i heeele har jeg kost hele to(2) bebiser! :love7 Den andre bebisen skal døpes i februar, og jeg skal være fadder der også. Kooos! Idag håper jeg livmora fikk litt fart på seg, og fester det eventuelle egget :love2

Ikveld satte jeg også Crinone, da jeg har lest litt her inne at flertallet begynner med det uti dpo-dagene.. Håper Crinone gjør underverker her nå, for søndag kan faktisk ikke komme fort nok!!
Jeg har planer om å prøve å vente ei uke med å teste, da er jeg 11dpo... Men dog, (les:) PRØVE... vi får sjå! Denne testetøsa her :dontknow

Håper dere alle får ei fantastisk uke :Heartbigred
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190127-204356_Gallery.jpg
    Screenshot_20190127-204356_Gallery.jpg
    273,7 KB · Visninger: 40
PP8 - CD 22 - 5DPO
Åh... De siste par dagene har jeg vært så sykt trøtt, og sliten. Jeg har lagt meg rett over kl 21, og det er ikke vanlig. Idag sovna jeg på sofaen, og sov i ett par timer, og jeg er fortsatt like trøtt.. :bored: Jeg har forøvrig ikke merket noe til ømme pupper eller nipler sålangt denne PP'n. Jeg syns det er utrolig rart, da jeg har fått ømme nipler rett etter EL de andre gangene... :shifty: Jeg vet at hver syklus er forskjellig, men jeg klarer liksom ikke å roe meg for det.. Jada... Nedtelling til søndag... Jeg skal prøve å holde meg, men kjenner jeg meg selv rett, så ryker jeg vel på en test på fredag...:angel9
 
PP8 - CD27 - 10DPO
Har ikke trua, men har fått noe sterkere skyggestrek. Ingen symptomer.
I helga er vi barnevakt for 4 unger i alderen 10 - 6 - 3 - 4mnd... artig for både oss og unga
Screenshot_20190202-084328_FF Mobile.jpg
20190202_075142.jpg
20190202_074940.jpg
20190202_074854.jpg
 
Fortsatt tidlig :) Lykke til med videre testing! :D
 
Fortsatt i sjokk. Men det kan forklare hvorfor jeg grein med tantebarnet som hadde mageknip i går kveld :angelic:
20190203_085224.jpg
20190203_085244.jpg
 
Back
Topp