Ønsket om å elske ♡


Begynte dessverre å blø nå, på jobb..
Huff, håper at det bare er en liten blødning:Heartbigred Det trenger jo ikke å bety at det er over, for noen har jo blødninger gjennom svangerskapet? Håper uansett at du snart får avklart om du er gravid eller ikke, for det kan jo ikke være noe kjekt å gå rundt å lure. Sender deg varme tanker:Heartred
 
Var jo ikke sånn det skulle gå :( Håper blødningen ikke betyr noe!
 
PP7 - CD31
Gud, så deilig det har vært å ha pause ifra forumet. Jeg har jo selvfølgelig vært inne å snoket litt da.
Jeg har ikke hatt en EL denne syklusen, da jeg ikke har brukt letrozol. Jeg har begynt på Provera og er på dag 2/5, for å få en blødning. Gleder meg til å begynne på letrozol igjen. Jeg har effekt på dobbel letrozol, men jeg har egentlig lyst til å prøve en trippel...

Jeg gleder meg til ny time hos gyn, og jeg har tenkt til å lufte muligheten for å prøve Metformin..I mars har jeg en oppfølgningstime hos gyn på sykehuset, så jeg håper jeg kanskje kan få oppfølgning der, istedet for på Volvat - da dette er dyyyrt for lommeboka mi... Tvitvi :)
 
PP8 - CD1
Nå kom den etterlengtede tanta, endelig en ny sjanse til å få drømmen i oppfyllelse. Jeg skal begynne på Letrozol igjen på torsdag, dobbel dose, men har igrunn lyst til å prøve en trippel. Vet ikke helt hva som er forskjellen mellom de? Jeg får EL CD 17-19, kanskje jeg får EL tidligere med trippel? Kanskje frøet fester seg, og faktisk blir en terminbaby? Kanskje er vi heldige på nr 3??
Jeg får se. Jeg må få bestilt meg time på Volvat også, for ny oppfølgningstime. Shit, det styret her tærer på både lommeboka og humøret..

2019 starter for øvrig med ett kjempekick - da jeg har fått 100% fast stilling i kommunen - det gledes! Jeg har vært fagarbeider en måned bare, og er så heldig og får en sånn stilling. Det må jeg bare si er knall.
Håper denne PP fører til en liten lykkebolt. :Heartred
 
Gratulerer med fast stilling, helt super bra!
 
Gratulerer med fast stilling! :) Det er godt med det forutsigbare, særlig når man prøver å bli gravid også :happy:
 
PP8 - CD9.
Dagene går så alt for sakte. Jeg tok siste dose med letrozol igår, så det blir spennende å se når jeg evt. får EL denne syklusen her. :hello2 Vanligvis er det på CD 17-19. Jeg skal til gyn på fredag, for å se hvordan ståa er - da er jeg på CD12. Da skal jeg samtidig diskutere støttemedisiner. Gyn sa forrige gang at jeg skal prøve Albyl-e og progresteronstøtte (veldig spent på hva jeg får). Jeg har lest litt rundt på forumet også, og jeg har sett at noen får Ovitrielle og prednisolon også? Jeg får bare høre..
Igår tok jeg HPV vaksina - dose nr 2. Forhåpentligvis rekker jeg ikke nr 3! :smiley-angelic001 Jeg håper dagene går fort frem til fredag... Håper alle dere flotte damer har en fantastisk uke :Heartred
 
Dagens tester
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190115-151451_Gallery.jpg
    Screenshot_20190115-151451_Gallery.jpg
    239,9 KB · Visninger: 61
PP8 - CD12

Nå er endelig timen til gyn overstått. Hun estimerte EL til å være i helgen, eller rett etter helgen. Blir det ikke klaff nå, så skal jeg og mannen inn på Volvat, for å snakke om IVF. Vi må ta noen kromosomprøver, og vi blir da henvist med habituell abort som grunnlag. Jeg fikk også utskrevet både Crinone og Albyl-e. Vi får se! Jeg ser litt lysere på tiden fremover nå iallefall.
 
PP8 - CD14
Fortsatt lav på monitoren, men jeg ser at teststreken begynner å bli noe sterkere, så jeg regner med at høy og max forhåpentligvis kommer iløpet av de neste par dagene. Sist gang gikk jeg rett ifra lav-max på CD17, så det blir spennende å se hva som skjer videre.
Igår var jeg og mannen på fest, der det i tillegg var to venninner av oss som var gravide.. Og jeg kjente at det stakk.. Veldig. Håper det snart er vår tur.
 
Back
Topp