Veien til andremann....Og en tredjemann i fremtiden?

Håper det går greit med deg! Håper også en spire lages i magen din nå:Heartred
Ja,ble noe diskusjoner og kommunikasjonssvikt med mannen. Så ble lei meg.. Men har skværet opp nå;) Tusen takk,det håper jeg så inderlig jeg også!!:Heartpink:Heartred
 
Cd 5.: Idag har det murret mye, akuratt som tidligere pp, så regner vel med at det ikke gikk denne perioden heller. Så er det bare å vente en uke til mensen da. Uff..:sorry:
 
9dpo onsdag: Igår stod jeg opp og tisset,og når jeg tørket meg kom det rødt,friskt blod. Bare litt brun utflod resten av dagen. Altfor tidlig for mens.. merkelig. Negativ g-test.
Er 10 dpo i skrivende stund. Spent på om mensen tar seg opp idag..
 
13 dpo/ syklusdag 1: Idag kom blødningen for fult. Har spottet brun utflod siden onsdag 9dpo. Skal til legen 20.juni,og skal da ta opp dette. Håper han henviser meg til gyn... Bare å telle ned til neste EL. Har bestilt clearblue fertilitetsminitor,så det blir spennende å bruke den. Skulle gjerne ha tempet, men ikke så lett med en liten om morningen synes jeg.. Står heller ikke opp til likt tidspunkt.
 
CD3: blødd mye denne syklusen,men ser ut til at det roer seg nå. Fått digital fertilitetsminitor i posten,så denne runden skal jeg teste den. Mannen jobber mer borte nå for tiden,så veldig redd for forsinket el,som gjør at vi ikke rekker den i friperioden hans. Dere som har menn som er hjemom hver dag; dere aner ikke hvor heldige dere er. Jeg stresser så sykt når jeg ser fremover i kalenderen,og ser at han jobber når el er kalkulert. Som om ikke dette er vanskelig nok,så skal vi også misse prøveperioder.. dritt..
 
CD5: Da tror jeg TR er ganske straks reist. Får vel bare være optimistisk denne pp som alltid.. :p mye planer fremover,så det hjelper jo! Har flere venninne som er høygravid nå,og jeg misunner de sånn! <3
 
PP9: Fikk ikke lagt så all verden med aksjer, bare 3 dager. Torsdag, søndag og mandag. Hadde trolig el mandagen.. Idag er jeg 4dpo og fikk brunt slim/utflod i trusa! Ikke skjedd før...
 
3dpo: litt rødt frisk blod når jeg tørket meg i kveld. Minimalt. Men skjønnet ikke dette? Har aldri blødd mellom mens :/ Skal heldigvis til legen på mandag,får spørre. Det er ikke bra :(
 
6dpo(ble litt tull og feil tidl i dagboken).
Skal til lege i morgen. Skal bla ta opp det med luthealfase,og høre om jeg kan sjekke verdier, f.eks på progresteron. Spent...
 
7dpo: Vært hos legen idag. Han er null bekymret for vår prøving,selv om det snart tatt 1år. Og vertfall siden vi har en unge fra før,som ble laget kjapt og naturlig :p Skal kontakte han etter ferien(slutten av august,om det ikke skjer noe før det). Blir uansett lenge venting offentlig hos gyn sa han. Så da vurderer jeg skylling av eggledere privat (mtp bakgrunn av sprukken blindtarm i fjor, som også var det "eneste" legen kunne vurdere...). Får se når jeg gjør dette. Er 1,5 t reise til priv.gyn. Ellers litt magekramper som vanlig 1 uke før mens,så gikk nok ikke denne pp. Sinnsykt trett i ryggen idag,men det kan ha noe med treningsturen min idag å gjøre :p
 
Kan legge til at jeg fikk litt friskt blod ved tørk nå i kveld. Skjønner ikkje bæret...ikke skjedd så mange mellomblødninger før :(
 
10dpo: Har så og si spottet helt siden el denne syklusen. Ikke skjedd før. Har tatt seg litt opp nå,og kjenner mer til magevondt. TR kommer vel om noen dager regner jeg med. Jeg er lei meg i dag. Og motløs...
 
Pp10, CD1: Da kom TR, etter snart to ukers spotting. Veldig rart. Gleder meg bare til å starte på nytt nå.. mye nrgative tanker i hodet mitt for tiden.
 
Cd8: Vært blødningsfri noen dager. Og heldigvis var TR mild denne gangen. Har ikke tenkt så mye rundt prøving siste ukene, veldig deilig. Har tatt sommerferie fra "alt". Premom sier EL neste mandag, og den appen pleier å stemme ganske godt. Mannen kommer hjem for en uke på tirsdag,så da skal det legges aksjer en uke tror jeg:angelic:Skal prøve digitale eggløsningstester. Spent på om jeg liker de! Ellers sa fastlegen at jeg skulle ta kontakt i slutten av august om det ikke har skjedd noe til da. Da skulle han henvise meg kanskje derfor jeg stresser mindre og.
 
Kan også legge til sykdom siste uka(korona!). Har sluppet unna i 2 år :p haha. Litt som en influensa. Kan det være derfor jeg spotta hele syklusen, mon tro?! Jeg spotta jo fra 4dpo til mens sist,og det har ikke skjedd før...håper på en spottefri pp nå.
 
CD10: Tenkte å begynne aksjelegginga idag. Ikke så lett med en syk 1,5 åring. :p Pleier ofte ha EL på cd16. Er utrolig følsom, med gråten i halsen om dagen. Skjønner ikke hvorfor.. Flere som er sånn rundt EL?
 
Cd12 torsdag: Første aksje lagt (hadde oss mandag også,da men). Prøvd med concieve plus. Må si det hvertfall var deilig! Mannen likte det også. Skal prøvde det ut denne pp her :) Har ikke hatt så mye el-slim siste syklusene,så kanskje det hjelper litt på miljøet det nede om ikke annet.
 
Cd16 ot eggløsning! Positiv EL-test idag. Passer bra,siden jeg og mannen har lagt aksjer 4 dager på rad Skal også legge aksjer i kveld og i morgen,også reiser mannen på jobb en uke. Utrolig glad jeg fikk positiv test nå,så gjør vi alt vi kan for aksjene vertfall. Mannen (og meg) har i tillegg en uke gått på bla. sink,selen og Multi - i håp om at det er bra! Håper,håper,håper.. synes vi snart fortjener to streker ❤️
 
Positiv el-test mandag. Aldri lagt så mange aksjer før. Klaffet godt heldigvis. :) Håååper...
 

Vedlegg

  • Screenshot_20220713-195014_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220713-195014_My Calendar.jpg
    486,9 KB · Visninger: 61
8dpo idag. Har murret i magen som det pleier siden 4dpo (helt likt som alltid),så har absolutt ikke troa denne runden heller. Kjenner heller ingen andre symptomer. Nærmer oss et 1 års prøving nå. Har ikke orket å oppdatert så mye,for kjenner meg lei og sliten. Time hos fastlege i slutten av august, da har vi prøvd 1 år,så da regner jeg med å bli henvist.
 
Back
Topp