Veien til andremann....Og en tredjemann i fremtiden?

7dpo: Veldig lei og trist i kveld. Mange tanker. Har begynt å kjenne på de vanlige murringene som kommer en liten uke før mens. Sikkert PMS som snakker i kveld. Bare veldig motløs og lei. Føler liksom vi har "truffet" så bra med EL de siste 5-6 pp (eggløsningstester osv, mye aksjelegging osv),men ingenting skjer likevel.:sorry: Man blir bare motløs... noen søndagstanker. Håper tankegangen min snur i uken.
 
8dpo: velsig murringer idag, og måtte på do flere ganger på jobb for å se om TR kom. Følte det sånn!! Har ikke tatt noe test enda,da jeg er helt overbevist om at TR er rundt hjørnet. Håper det ikke blir før helgen,for kan jo ikke ha såå kort luthealfase:sorry:
 
11 dpo: Anser denne prøveperioden som mislykket også. Ser ikke noe åå testen. TR er vel rett rundt hjørnet.
 

Vedlegg

  • 20220428_065750.jpg
    20220428_065750.jpg
    1,4 MB · Visninger: 107
12 dpo: Enda mer brunt utflod idag, så blødningen starter nok for fult i morgen. Humøret er virkelig dårlig. Jeg blir å holde litt avstand fra forum og dagbok en stund. De dårlige følelsene blir altfor forsterket.
 
12 dpo: Enda mer brunt utflod idag, så blødningen starter nok for fult i morgen. Humøret er virkelig dårlig. Jeg blir å holde litt avstand fra forum og dagbok en stund. De dårlige følelsene blir altfor forsterket.
Så kjedelig :sorry::( skjønner godt at du tar litt pause fra forum. Ønsker deg en god helg! ❤️
 
CD5: mensen snart ferdig denne omgang. Tok litt pause fra forum siste uken,men kjenner at jeg ikke klarer la være nå når jeg går inn mot el-uken:hilarious: Regner med EL neste lørdag. Håper mannen er med på å legge aksjer hver den den uken. Føler ikke vi har truffet blink med annenhver dag hvertfall:shifty: Så er lov å håpe at mai er måneden det klaffer:Heartred Kan jo ikke miste håpet. Håper alle får en fin dag.:wav
 
CD5: mensen snart ferdig denne omgang. Tok litt pause fra forum siste uken,men kjenner at jeg ikke klarer la være nå når jeg går inn mot el-uken:hilarious: Regner med EL neste lørdag. Håper mannen er med på å legge aksjer hver den den uken. Føler ikke vi har truffet blink med annenhver dag hvertfall:shifty: Så er lov å håpe at mai er måneden det klaffer:Heartred Kan jo ikke miste håpet. Håper alle får en fin dag.:wav

Så artig, jeg er også på CD5 i dag, og fårventer EL en gang rundt 14-16 mai :joyful:
Håper Mai blir vår måned! :Heartred
 
Cd7: Mensen ferdig i går. Herreminhatt så seint tiden går under mens og tiden før eggløsning:dead::hilarious: Ellers lite som skjer. Skal kose oss nå i helgen. Neste uke blir det happy humpiiiing. Gleder meg! Håper det resulterer i baby denne pp.:rolleyes::rolleyes:
 
CD13: Håper EL kommer snart. Pleier å komme fra cd 14-16. Har hatt sex 3 dager på rad nå,og skal fortsette med det:DVi er relativt unge og friske,så tror sædkvaliteten til mannen "tåler" det:happy: Kjenner ingenting til el-smerter enda. Har tatt vitex en god mnd tid nå, og håper ikke det klusser med eggløsninga..men det tror jeg igrunn ikke? Det sies at lysere måneder gir flere positive tester,så kan jo være vi er heldige denne mai-måneden;) krysser alt for denne pp.
 
Cd14 og helt minimal strek på el-test! Håper det tar seg opp fort,sånn at el kommer som forventet i helgen :sorry::joyful:
 
El-testene viser fortsatt nada strek! Så i kveld tar vi oss en hviledag:hilarious:humper på igjen de neste dagene:D
 
Cd15: fra blanke tester i flere dager til litt synlig strek nå i ettermiddag. Premom viser 0.26. Pleier å ha ganske raskt stigning. Tester igjen i morgen. Kjenner det begynner å murre på venstre side nå, og har en del våt utflod,men ikke særlig til slim denne gangen (enda).. Vi legger aksjer i kveld og dagene som kommer,så satse vi at vi treffer:knegg:
 
Endelig! I går kveld hadde jeg veldige el-smerter,og premom viste 0.85 i 21.30 tiden. Hadde jeg testet senere/i natt hadde den sikkert vært høyere. Smertene har avtatt idag. Så regner med EL er idag da. Har vært veldig gode på aksjelegging denne uken(mannen er utslitt:hilarious:). Får legge inn et siste byks i kveld. Legger ved aksjelegging. Nesten hver dag denne uka. Får ikke lagt inn endring på EL på denne appen,men regner hvertfall el idag (og da 1 dpo i morgen tirsdag 17.mai). Hååååper hååååper. :love017
 

Vedlegg

  • Screenshot_20220516-085554_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220516-085554_My Calendar.jpg
    505,7 KB · Visninger: 70
1dpo idag! Dagen ble ikke helt som forventet,men men. Håper på en spire som lager seg til i magen min nå:smiley-angry017
 
1dpo idag! Dagen ble ikke helt som forventet,men men. Håper på en spire som lager seg til i magen min nå:smiley-angry017
Håper det går greit med deg! Håper også en spire lages i magen din nå:Heartred
 
Back
Topp