Veien til andremann....Og en tredjemann i fremtiden?

5dpp: hatt utrolig mye murringer fra jeg stod opp i dag!! Har vært en utrolig slitsom natt med en forkjølt 1,5 åring:wtf:
 
I kveld er humøret altså så dårlig. Vet ikke hvorfor,men kanskje fordi jeg har sovet helt rævva siste ukene??! Har også i kveld mistet heeeelt troen på denne pp:arghh: Alt kjennes så tøft ut nå:sorry:
 
6dpo: Våknet veldig lei meg.. Vet ikke hvorfor. Sikkert PMS som melder sin ankomst!:shifty: Irritert på mannen(med god grunn ndg jobbgreier) og litt trøtt er ein dårlig kombo. En dårlig dag.. :sorry: Måtte morgendagen bli bedre! Men én fin ting har skjedd idag; lillevenn har klart å si navnet sitt! DET er glede det:wav
 
7dpo: Mensen-murringer idag, får det typisk en uke før mens.. Så har lite tro på denne runden desverre.:grumpy:Selv om vi la veldig gode aksjer. Men men. Kanskje jeg tar en test i slutten av uka bare for å få det "avkreftet"- ellers lar jeg kanskje være.. jeg vet ikke hva som er mest skuffende. Trolig går vi inn i pp8. Jaja
 
Dumme meg tok en g-test idag, ca kl 1500. Den var helt blenda. Hadde ikke trodd noe annet. Bare fekk en feeling på at jeg måtte:hilarious: Tester ikke før fredag (11 dpo) når tenker jeg. En god kollega på jobb kom idag og fortalte at hun er gravid. Så utrolig glad på hennes vegne,men kjenner med en gang på misunnelse tanker som "hvorfor får vi det ikke til? Hva er galt?" Osv. Og disse tankene henger fast endå..:sorry:
 
8dpo: mensmurringer idag,som vanlig uka før mens. Usj:(lei og skuffa...
Forstår deg så veldig!! ❤️ Som om ikke det er fælt nok at man ikke er gravid, så skal man ha mensen i tillegg ❤️ Jeg slutta på prevensjon i 2012, og har blitt gravid en gang naturlig siden det. Da er det mange kjipe menseperioder.
 
Forstår deg så veldig!! ❤️ Som om ikke det er fælt nok at man ikke er gravid, så skal man ha mensen i tillegg ❤️ Jeg slutta på prevensjon i 2012, og har blitt gravid en gang naturlig siden det. Da er det mange kjipe menseperioder.
Ja,det er litt tungt. Men men, mister ikke håpet ennå. Men drittmens! Vil bare starte ny pp:hilarious: Og ikke lett å treffe når mannen jobber borte annenhver uke. Da er det ikke lett,og blir langt mellom hver "sjanse":(
 
9dpo: Enda sterkere murringer, så regner bare med at TR kommer til helgen. Begynner sikkert å spotte i morgen eller fredag. Veldig kjipt. Skal ut på fest fredag, så tar nok en test før det bare for å utelukke.
Men men, får prøve igjen. Har desverre ikke troa på neste pp der EL havner midt i påskeuka, der vi skal på hyttetur og dele soverom. Så da blir nok ikke den pp noe av:dead: Og det er så leit å tenke at sjansen ikke byr seg før igjen om 2 mnd.. og da vet jeg ikke heller.om gubben jobber borte :( Dere som har kjæreste som jobber og bor hjemme aner ikkehvor heldige dere er i prøvefasen... det er ikke lett å klaffe:shifty:
 
10dpo: noe brunt utflod i dag,samt mensmurringer, så TR er nok rett rundt hjørnet. Veldig lei meg og lurer på om en pause fra babyforum er det lureste..
 
10dpo: noe brunt utflod i dag,samt mensmurringer, så TR er nok rett rundt hjørnet. Veldig lei meg og lurer på om en pause fra babyforum er det lureste..
Det forstår jeg. Jeg har hatt mange pauser herfra ❤️ Man må skåne seg selv mest mulig ❤️
 
Det forstår jeg. Jeg har hatt mange pauser herfra ❤️ Man må skåne seg selv mest mulig ❤️
Ja,tror jeg lar være IKM-gruppe en stund nå. Blir så opphengt i datoer..og i andre. Kanskje bare logger helt av babyforum. Vi får se. Elsker jo å følge med på andre da,og se gode ting skje:Heartred
 
CD5: Da er TR straks på retur, bare bittelitt som kommer nå. Så er nok siste dag i dag eller i morgen. Regner med EL mellom 16-18 april, altså neste helg. Blir litt aksjelegging til uka og forhåpentligvis tett mot EL,men blir nok ikke så lett mtp hytteturer:sour: Har bestilt Vitex, og B-vitamin og D-vitamin. Har lest en del om at det kan hjelpe fertilitet/cellene. Var på tilbud,så da kjøpte jeg da:hilarious: Viktig å ha troa! Villig til å prøve litt forskjellig nå:):p
 
Cd6: TR har reist sin vei! Juhu. Håper det blir mange måneder til neste gang:rolleyes: Er alene med jenta vår nå,så dagene er travle. Klar for aksjelegging neste uke:hilarious:
 
Cd7: Blir en pause i dagboken frem til mannen kommer hjem og aksjestartingen starter. Kommer nok til å logge aksjer osv og smerter rundt EL, for å ha det notert. En fin start på påskeferien med lillejenta. Ny dag med kos,og så middagsbesøk. Mandag har vi ikke noe plan,og tirsdag kommer pappan og vi reiser på hytten:Heartpink
 
CD9: Utrolig hvordan kroppen/naturen fungerer:HeartpinkEtter jeg sluttet på pillen kjenner jeg så godt på kroppen hvor i syklusen jeg er. Nå nærmer jeg meg EL og kjenner jeg blir meeer og meeer gira på sengekos!:hilarious: Regner med el i helgen/over helgen (16-18 april en gang). Mannen kommer hjem i kveld og det kjennes ut som det er bare en ting å gjøre..:hilarious::rolleyes: Har som regel ganske sterke el-smerter, så kjenner også det veldig godt. Synes det er litt pes med el-tesing på hyttetur,så vurderer å bare droppe det...men er for glad i ha kontroll også:hilarious: Så blir vel til at jeg tar testene med meg.
 
CD 12: Lagt inn aksjer i går og på CD9. Fortsetter å legge annenhver dag (hvertfall) frem til mannen reiser på tirsdag. Koser oss med påskeferie. :Heartred Håper på januarspire:sign19:sign17
 
CD 15: Påskeferien har flydd avgårde. Fikk bare testet EL en gang i går(pga hyttetur),men da var den ganske sterk. Trolig hadde den vært positiv på kvelden om jeg hadde tatt da. Veldig sterke EL-smerter i går ved leggetid. Så da skjer vel eggløsning idag/ i morgen. Fikk lagt inn aksjer fredag og i kveld. Ellers har vi lagt aksjer hele uken som har vært,annenhver dag. Kjenner jeg er litt pessimist fordi vi ikke fikk hatt sex i går.. litt lei meg faktisk, fordi denne prøvingen går sånn ut over humøret mitt. Heldigvis er Trolig mannen hjemme under neste EL. Teller vel 1dpo i morgen tenker jeg.
 
1dpo i dag:)Smertene har avtatt og negative EL-tester. Da er det bare å begynne ventinga i dpo-land. Vet ikke om jeg klarer å være optimist.. Har vært så mange nedturer nå,uten noe som helst strek. Så bare innstiller meg på TR om et par uker jeg. Mannen reiser bort i morgen og blir borte 1,5 uke,så da er jeg alene med lillesnupp. Håper dagene fyker avgårde. Koser meg vertfall glugg med vpr nydelige 1,5 åring. Og det hjelper med vår og knallsol.:love2:Heartpink
 
4 dpo: Sitter på jobb og kjennes ut som jeg skal få mensen nååå. Murringer i magen og sykt verk i korsrygg.
 
Back
Topp