Veien til andremann....Og en tredjemann i fremtiden?

Sille92

Elsker forumet
Junibollene 2023
Julilykke 2023
Vi går nå inn i prøveperiode 7 (eller 8,litt usikker). Vil så gjerne at lille stjerna vår på 1,5 år skal få seg et søsken. Kjenner det er litt stressende med prøvingen og el-testing, samtidig som jeg synes det er spennende:p Er på Cd1 idag. Spent på syklus denne gang, siden den har variert fra 27--31. Time hos gyn. om 2 uker for sjekk. Spent I følge kalender har jeg EL dagen jeg skal til gyn eller dagen etterpå. Håper ikke den kam påvirke i negativ forstand :confused: Føler meg egt motivert for ny pp,og ønsker mer en gjerne et desemberbarn:Heartred
 
Lykke til :love2
 
Cd2 idag.. synes tiden i starten av syklusen går like seint som dpo jeg:rolleyes: Følelsene går sånn opp og ned om dagene. Fra "dette går fint,vi har ikke prøvd sååå lenge,det ordner seg nok" til angst og uro "hva om vi ikke klarer lage søsken? Hva er det med kroppen min?" osv...:( Mannen reiste bort for en uke på jobb idag. Samme kveld han reiser synes jeg er tung. Ellers går det greit på jobb og været ute er knall -det gjør dagene litt bedre:love2
 
Da e TR reist sin vei.. håper det er lenge til vi sees.;)Har vært en veldig grei TR, lite vondt og lite blødning. Det er fint når det er sånn! Jeg kjenner meg yr og motivert for ny pp!:shy:Kanskje fordi våren er skikkelig i anmarsj her, og solen titter frem. Har mye koselige planer i helgen,noe som hjelper på å få tiden til å gå. Mannen kommer hjem i uka,og EL neste mandag! Så får prøve å legge inn mye aksjer i uka og helgen:D
 
CD7 i dag. Spent på når EL kommer denne syklusen. Har hatt syklus på 27-29 dg,men siste nå var på 31 dager. Kanskje pga booster - vaksinedose 3? Vet ikke.:meh:

Hadde besøk av en venninne idag, som er gravid, hun er kommet halvveis. Kjente ekstra på hvor mye jeg ønsker dette selv nå.. en gravidtet er bare så ufattelig ønsket. :Heartred

Kjæresten kommer hjem om to dager. Perfekt. Han pleier å jobbe borte, noe som gjør meg ekstremt stresset rundt dette med el. Men nå skal han jobbe i nærheten helt frem til påske. Godt å kjenne på at vi kan ta denne ppt litt mer rolig. Kanskje det er det som skal til for å få en spire? 7 pp uten noe som helst antydning til strek. Tror jeg tar tidlig kveld i kveld og lader opp til ny jobbuke. Vurderte å ta en pause fra forumet... bare for å ikke være så opphengt i alt som har med å gjøre,men tror jeg lander på å være her inne - litt til hvertfall.:love2
 
Statistikk-oversikt over siste sykluser.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20220313-201752_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220313-201752_My Calendar.jpg
    157,8 KB · Visninger: 63
CD9 i dag. Dagene går så fort av og til, men så utrolig seint innimellom. Mannen er komt hjem idag. Trolig er EL på mandag.. jeg tenker å begynne å teste f.eks fredag. Sist syklus fikk jeg jo den ikke før cd21. Pleier å å være mellom cd 14-17 ellers. Synes det er vanskelig med den aksjeleggingen. Noen sier hver dag, andre sier annenhver dag... ig noen sier en uke før, andre prøver ikke før 3 dager før EL ca:woot: Vi er et kjærestepar som har travle jobber begge to, oh et barn på 1,5 år. Vi har liksom ikke tid og energi til å hoppe til køys når som helst. Dessuten jobbet mannen mye borte,så er ikke alltid så lett uansett. Derfor er det ikke så aktuelt for oss å ligge "hele" tiden, om det makes senseo_O

Leser andre dagbøker her inne og blir så forventingsfull når jeg ser gravidoppdateringer. Kunne så sykt ønske det var meg:sorry: Men men. Jeg koser meg hver dag med lille sjarmtrollet mitt på 1,5. Dessuten er vi inne i en sykt dårlig søvnperiode,så har nok å styre med..:hungover:
 
CD10 og første sengekos denne runden, fordi vi hadde lyst etter barnehagelevering:angelic:Dersom EL er på mandag så er jeg igrunn i "det fertile vinduet". Litt vondt i magen dag, vet ikke helt hvorfor. Spent på gyn-time mandag. Da er det sjekk om jeg har endometriose (min mor har det,og jeg har svært vonde eggløsninger). Kjenner jeg gruer meg.. sikkert bare fordi jeg er redd for å få noen svar som jeg ikke vil ha:sour:Heldigvis er ikke den sykdommen nødvendigvis synonym med å ikke få barn. Har jo et barn,så vi har jo fått det til naturlig før. Ringte å spurte klinikken idag om undersøkelsen kan "skade" dersom en befruktning har skjedd-men hun kunne berolige meg med at det kunne det ikke. Skal ta innvendig ultralyd sa hun, og da va gyn sjekke alt :) spent.

Ellers hatt en god dag på jobb,og koselig ettermiddagsbesøk til svigers:Heartpink
 
Cd 13. Reist på hyttetur, så vi koser oss her. Har hatt ganske EL-lignende smerter i magen siste uken.. men negativ EL-test. Forventer at den kommer mandag eller tidlig i uken. Men alltid spennende. Har fått el på alt fra CD 13 til CD 21:yuck:

Satser på en runde senere idag! Kjenner jeg er lysten allerede fra morningen av,så det må jo bety noe..??:happy7:happy7
 
Hadde ikke før skrevet innlegget før vi heiv oss i senga. Svigermor tok lille stjerna ut på akebrett,så da tok mor og far prøvingen på et lillesøsken:Heartblue
 
CD14: El-testen er ganske sterk,like sterk som kontrollstreken,så regner med EL i morgen. Håper ikke det har noe å si for timen jeg har hos gyn. Andre med erfaring? Vet andre tar celleprøve o.l,men her er det liksom inn med innvendig ul,sjekk osv:meh: Kontordamen s det ikke gjorde noe/ikke skader, så får håpe det går bra. Veldig spent og nervøs for timen. Heldigvis er timen 10.30,så er ferdig tidlig på dag.

Fortsatt på hytten, og vi fikk lagt inn aksjer i dag også:DVeldig fornøyd med det. Passer fint at svigermor tar med lillemor på aketur på morgenkvisten. xsmile9 Vi har hatt oss onsdag, lørdag og søndag (idag) denne uken, og regner som sagt med EL i morgen. Mannen er hjemme til onsdag,så vi får prøve å få til en runde i morgen og en runde tirsdag. Denne runden har jeg vært skikkelig lysten... da er det så utrolig deilig! De siste pp har jeg følt på pliktsex (selv om det igrunn er det nå også:hilarious:),og bare ville gjort det fort overstått.. føler på mer optismisme denne runden,siden vi har kost oss:smug:

Teeeenk om det skulle sitte en spire nå. Hadde blitt så lykkelig. Krysser alt jeg har:angel11
 
CD15: Sykt vonde el-smerter igår. Skal til gyn om et par timer. Spent på hva han sier og ser. Kjenner jeg kvir meg sånn:sorry::(
 
Timen hos gyn overstått. Livmor og eggstokker ser helt fine ut. Heller ingen tegn til endometriose. Så glad!:DVet han ikke kan si det 100% sikkert,men godt det ikke er påfallende mistanke. Han såg et egg hadde sluppet. Juhu. Vi som la aksjer onsdag, lørdag og i går. Skal hjem og legge aksjer nå også :smug:

Gyn var optimistisk! Så er bare å peise på:woot:

Lettet og glad. Håper spiren sitter :sign17:sign19
 
EL overstått, så er vel 1 dpo i dag. Dagene frem til starten av april kommer til å gå sent:wtf:
Om det ikke går denne pp blir neste EL midt i påsken,som passer dårlig med hyttetur og aksjelegging:wideyed: Jaja...
 
Tankefull og drømmende i kveld.. Har så utrolig lyst at det skal klaffe snart. Har egentlig ikke noe viktig å si her, bare at jeg ønsker og håper så inderlig. I morgen reiser mannen bort på jobb igjen, en uke borte. Det "positive " er at de ukene går som regel fort,for jeg holder meg opptatt av mange andre ting. Og når han kommer hjem nærmer det seg testing. Usikker på om jeg egentlig vil teste før IKM. Synes det er så skummelt når mange får kjemisk, samt skuffelsen når testen er blenda, men samtidig har jeg null tålmodighet.. :hilarious:

Ellers er lille stjerna vår på 1,5 år i knallform om dagen. Hun er så vanvittig søt og blid. Vi koser oss med henne... hun er vårt gull. Det er en trøst :Heartred
 
2DPO: Dpo-land er seigt som vanlig:hilarious: dagen har gått fort, med jobb og en aktiv 1,5 åring på etm. :happy: Googlet termindato om det skulle klaffe nå... det blir isåfall 15.desember omtrent. Jeg som gikk 8 dager over sist nærmer meg faretruende julaften da.:singing::hilarious: Jaja,det bryr meg null. Et barn er SÅ ønsket... :shy: Pliiis
 
3 DPO: Klarer jo ikke konsentrere meg på jobb.. tenker bare på baby. What to do? Det opptar tankene mine FOR mye:hilarious: Skal på besøk i etm,så da går denne ettermiddagen fort også. Hatt noen murringer i magen i dag, men det er jo vanlig for meg mellom EL og mens.. så kjemmer jeg gir opp:mad:
 
4dpo: Helg! Selvom den har begynt litt dårlig,med henting av sykt barn i barnehagen:( Håper hun blir fort frisk! Har kjent litt mer murringer i magen idag.. Enten er det å forberede seg til TR eller er det noe som skjer der? Har kjent dette før,og da har det vært mens...så har ikke de store forhåpningene denne runden.:confused:
 
Back
Topp