Ønsket om å bli en familie<3

Spiredrøm

Forelsket i forumet
Første testrunde med cbfm advanced med 20 testpinner og endelig høy og max. Lap. forje mandag og resept på pergotime. Har kun hatt èn mensen siden SA i slutten av jan. så håper pergo hjelper meg å rydde oppi disse lange syklusene. Tidligere har den vært på 28-29 dager..


cd 1 -Mensen
cd 2- Mensen
cs 3 -Mensen
cd 4-Mensen
cd 5-Mensen
cd 6 - Mensen - Lav
cd 7- Lav
cd 8- Lav
cd 9- Lav
cd 10- Lav
cd 11- Lav
cd 12 -Lav
cd 13 -Lav
cd 14-Lav
cd 15 -Lav
cd 16 -Lav
cd 17 -Lav
cd 18 -Lav
cd 19 - Lav - LAP+Skylling med blåfarge
cd 20 -Lav
cd 21 -Høy
cd 22 -Høy
cd 23- Høy
cd 24 - Maksimal <3
cd 25(siste testdag)

Er så spent på hva fertilitetsmonitoren sier i morgen, cd25. Håper på en max da og. Og at kjære kommer fort hjem så vi kan prøve litt... <3
Planen var jo egentlig å starte på pergotime fra og med neste syklus, men jeg tenker at det skader jo ikke å prøve en gang au naturelle nå som EL tydeligvis er her. Og symptomene er klarere enn noen sinne med både elslim, stikkende smerter og murringer. Håper bare ikke det er for sent i morgen. Krysser fingre.
 
Håper du får maks i morgen også og at dere får lagt inn masse aksjer. Blir spennende å følge dagboken din :)
 
Håper du får maks i morgen også og at dere får lagt inn masse aksjer. Blir spennende å følge dagboken din :)
Maks i dag også!:D Nå er jeg fri for testpinner denne mnd så det var sånn at det akkurat gikk. Mannen kommer ikke hjem før i kveld, så vi får håpe det holder...Så får vi isåfall håpe at lutealfasen blir lang nok hvis det skulle klaffe!<3
 
Maks i dag også!:D Nå er jeg fri for testpinner denne mnd så det var sånn at det akkurat gikk. Mannen kommer ikke hjem før i kveld, så vi får håpe det holder...Så får vi isåfall håpe at lutealfasen blir lang nok hvis det skulle klaffe!<3
Krysser fingrene for deg ♡
 
Hvordan går det? :)
 
Back
Topp