Ønsket du deg gutt eller jente?

tingeling1

Forumet er livet
Inspirert av generell.... Ønsket du deg spesifikt gutt eller jente da du gikk gravid? Eller var det akkurat det samme for deg? Vær helt ærlig nå....

Helt ærlig helt fra hjertet:

Jeg ville ha jente - hadde hele tiden feelingen på at det ble en jente og ut kom Emma [:D] Nr 2 ville jeg også ha en jente men håpte litt på en gutt for James.. Men jeg ble KJEMPE GLA for jenta mi!!! OM en nr 3 så håper jeg virkelig på en gutt!! MEN alt i alt har det null og niks å si! Elsker barnet like høyt uansett såå klart!!

Jeg kan gjerne innrømme at jeg ønsket meg jente begge gangene..... Men før UL inbilte jeg meg at det var gutt begge gangene, bare for å overbevise meg selv om at det også hadde vært ok. Ble veldig glad da jeg fikk vite at det var jenter [:)] Men jeg hadde jo helt sikkert blitt gald om det var gutter og da, men har alltid hatt et veldig stort ønske om ei jente....

Nå er jeg ikke av dem som tok det for gitt å kunne få barn, jeg var sikker på at jeg ikke kunne få barn lenge før vi begynte å prøve.... Og jeg vet jo at jeg hadde blitt glad uansett kjønn, men innrømmer likevel at jeg er en "jente-mamma".

første gangen var det det samme hva vi fikk..
men når vi nå hadde Emma, og Eirik VELDIG gjerne vil ha en sønn, ønsket jeg meg vel egentlig en gutt, pga Eirik.
vil jo gi han en sønn liksom. men, ble ei jente denne gangen også..

så vi kommer vel til å fortsette med å få barn til vi får en gutt vi[8D]

For meg har det aldri spilt noen rolle.
Nora hadde jeg jentefølelse, men Theodor guttefølelse og denne gangen var jeg usikker.
E
tter det med Theodor så ble vi enige om at får vi to friske barn så er vi så vanvittig heldige.

For meg var det det samme hva det skulle bli. Men følte på meg at det skulle bli en jente hele tiden. Hadde vært rart om det kom ut en gutt. Har lyst på en gutt neste gang mens samboern min har lyst på en til jente :) Men blir glad uansett hva det blir da!

har alltid trodd jeg skulle bli en guttemamma, som jeg ble. Hadde slevsagt syns det var kjekt med en jente også. Særlig med tanke på noen av mor-datter forholdene jeg hører om. HAr selv ikke ett slik forhold til min mor. 

Jeg var fastbestemt på at det var gutt - og helt fornøyd med det. Når vi fikk vite at det ble jente brukte jeg par uker på å venne meg til tanken... og etter det var jeg kjempe lettet over at det var jente... veldig rart egentlig[8D]

Da jeg var tenåring sa jeg at jeg kom til å få to jenter[;)] Og det fikk jeg! [:D]

Kan ikke huske at jeg hadde noe ønske om det ene eller det andre, men jeg er veldig glad for at jeg har jenter! [:)]

hadde feeling og håp på jente. Som jeg kunne dille med og pynte opp.. Meeeen. Kan ikke si at jeg er skuffa over Felix da[;)]
Men hadde jo vert morro med en av hver..

Jeg ønsker meg ei jente neste gang. Men blir det en gutt når den tid kommer så blir jeg ikke trist [;)]

ORIGINAL: Reinbue

jeg ønsket meg en gutt, og det fikk jeg. Neste gang ønsker jeg meg en jente.

Jeg mener å huske en tråd der du skriver hvor mye du ønsket deg en jente jeg da? [8|][8D]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: Reinbue

jeg ønsket meg en gutt, og det fikk jeg. Neste gang ønsker jeg meg en jente.

Jeg mener å huske en tråd der du skriver hvor mye du ønsket deg en jente jeg da? [8|][8D]

ja, jeg tror kanskje at jeg ønsket meg litt en jente også. Men jeg har alltid sagt at hvis jeg får en jente først så skal hun være enebarn. Så jeg får heldigvis flere barn da.

Alltid ønska meg jente..[;)] Bare brødre og masse gutter rundt meg..
Men alt i alt ønska jeg meg friske barn!![:D]

Pga. annerledes sv.skap andre gang så ble jeg ganske overraska når det kom ei jente[;)] Men for all del ikke skuffa!![;)]

ønsker meg en av hver jeg[;)]

må vel innrømme at jeg ønska meg en jente, for å dulle opp... men hadde en følelse om at d var en gutt, å d stemte godt[;)]

har en følelse på at jeg blir en guttemamma! jeg har jo blitt tante til en jente, så nå har jeg noen å dulle opp[;)]

første gang var det akkurat det samme.da fikk jeg en gutt [:D]andre gang ønsket jeg meg jente siden jeg hadde gutt fra før. så fikk jeg en jente .[:D]

Spilte virkelig ingen rolle overhodet noen av gangene;

Første gangen fordi jeg hadde jo ingen av delene fra før...

Andre gangen klarte jeg liksom ikke "bestemme meg" for hva jeg ville ha... En gutt til hadde vært praktisk på alle måter; hadde arvetøy og -leker etter førstemann + at jeg liksom "kunne" det å ha en gutt, så tåpelig nå enn det virker nå... [8D] Samtidig tenkte jeg at det jo kunne være hyggelig med en jente, ettersom jeg alt hadde gutt... "Argumentene" begge veier veide like tungt, så det var dermed ett fett andre gangen også...

Meeen, neste gang så vil jeg gjerne ha en gutt til tenker jeg, og nummer fire kan gjerne bli en jente... [8D]
Vet ikke hvorfor, men har nå liksom fått for meg at jeg skal få annen hver [:D] Nummer fem, om det blir en nummer fem, kan være det samma [;)] ...Og egentlig er det selvsagt det samma med nummer tre og nummer fire også - like gøy med gutt og jente synest jeg [:)]

Husker jeg ikke tenkte så mye på det egentlig, men hadde en liten følelse på jente, men vi fikk nesten vite kjønnet veldig tidlig, var hos privat UL der de sa 70% gutt, fikk bekreftet det på den ordinære ul`en og vi hadde navn og alt klart[:)]
Tenke på meg selv som en guttemamma og fantaserte om at jeg skulle få en tøff gutt i caps og olabukser, syns de var så søte[:)]
og nå fikk jeg jo en tøff og herlig gutt[:D]
Nestemann er helt det samme for meg men er glad jeg fikk en gutt, for heller 2 gutter, eller en av hver i puberteten, enn to hormonelle og kranglete jenter i puberteten[8D]

Jeg må vel kanskje innrømme at jeg mest ønsket meg jente første gang. Jeg hadde nemlig fått for meg at jeg ikke hadde lyst til å ha en familie der jeg var den eneste jenta (selv om det helt sikkert har sine klare fordeler også[;)]).

Alle fortalte meg at jeg så ut som at jeg skulle få gutt, og både jeg og Stian har alltid trodd at vi skulle få gutter. Så da jeg så ned mellom knærne mine etter at snuppa var ute, og det IKKE var baller der, fikk jeg litt sjokk[:D] Men veeeeldig glad for at jeg fikk lille snuppa mi, da!

Denne gangen er det akkurat det samme for meg. Nå blir jeg jo uansett ikke eneste jente i familien[:D]

Back
Topp