Ønsker til utfordringar

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Er det nokon som har ønsker til utfordringane framover?
 
Skritt :)
Og trening for bekken/mage! Vi har vel alle gått gravide, og trenger kanskje litt sånn trening.
 
Bekkenbunntrening! Kanskje jeg knoter meg til å ta de øvelsene da :p
 
Ønsker at det ikke er nødvendig med trening hver dag for å få bonus, kroppen trenger restutisjon!! Men heller type "tren 180 minutter for å få bonus" :)

Og gjerne plukk og miks :D
 
Skritt her og. Og gjerne 2 å velge mellom. Jeg kan feks ikke trene bekkenbunnen, da min er for stram og ønsker da gjerne et alternativ 2 feks. :)
Godt poeng her!
Hvis det skal være Challenge tenker jeg det samme. Jeg kan ikke ta knebøy eller løpe opp trapper, så fint med alternativer :)
 
Kommer med et lite ønske til jeg når dere spør. Håper litt på at det er mulig å flytte bonusen på trening tilbake på 30 min. På mosjon er det greit med minimum 60 min. Men feks. Hvis jeg skal løpe I 60 min må jeg løpe en mil hver gang og det er ganske mye I forhold til å gå en times tur.
 
Ønsker at det ikke er nødvendig med trening hver dag for å få bonus, kroppen trenger restutisjon!! Men heller type "tren 180 minutter for å få bonus" :)

Og gjerne plukk og miks :D
Den er jeg enig i :) 60 min trening hver dag er ganske mye for en kropp om den ikke får hvile :)
 
Plukk og mix er veldig fint. Men jeg håper at det ikke blir sånn at man må gjøre et eks antall oppgaver hver eneste dag for å få bonus. For min del skaper det veldig stress.
 
Jeg er enig i at det var alt for mange oppgaver forrige uke. Jeg så med en gang at det kom til å bli umulig for meg å få bonus når man måtte gjøre så mange oppgaver per dag, så da bare droppet jeg det med en gang. Ellers liker jeg plukk og miks når det er 10 oppgaver i løpet av uka :)
 
Ønsker meg fortsatt skritt i utfordringen! Hva med 10 poeng pr 1000 skritt feks?

Ellers er det fint med en liste å velge fra! Kanskje litt mer fokus på mat? Mat fra bunnen, kjøttfri dag, 1/3, vann til maten etc. :)
 
Ønsker meg fortsatt skritt i utfordringen! Hva med 10 poeng pr 1000 skritt feks?

Ellers er det fint med en liste å velge fra! Kanskje litt mer fokus på mat? Mat fra bunnen, kjøttfri dag, 1/3, vann til maten etc. :)
Jeg synes det var kjempefine forslag, men pessimisten i meg sier (tar på sytestemme) "hva med vi som ikke har skrittteller, mat fra bunnen har ingenting med slanking å gjøre, jeg må spise kjøtt fordi jeg går på enellerannen diett, vann er kreftfremkallende osv" Haha :D
MEN Makko87! Siden du er den eneste som har kommet med forslag siden forrige ukes klager, så skal jeg absolutt ta med meg de gode forslagene :D TAKK!
 
Jeg mente ikke å klage på utfordringen, følte meg bare klar for å prøve noe nytt :) Men jeg skjønner at det ikke er lett å finne på noe nytt hver gang, og i tillegg har jeg ikke jobbet så hardt for at vi skal få overta.

Jeg så du skrev noe om dans hos blå, og det hadde vært gøy :) Kanskje så og så mange poeng for 10 minutter og det dobbelte for 20 min eller no.

Ellers savner jeg å ha grønnsaker som en del av det faste, enten 1/3 til middag eller 5 om dagen. (Det siste var jo et valg i plukk og miks en uke, men da blir det ikke hver dag). Jeg personlig savner vann også, men det er bare fordi jeg drikker veldig mye vann, spesielt til måltidene, og jeg må prøve å kutte ut Pepsi Maxen som jeg drikker i stedet for vann av og til.

Ellers hadde det vært gøy om man feks kunne velge mellom zumba og yoga eller noe sånt en uke. Jeg føler meg ganske teit når jeg trener i stua, men det kan jeg fint leve med :) Får bare trekke for gardinene.

Siden det er vanskelig med skritt uten skritteller kunne man kanskje hatt noe som å gå/løpe i motbakke i 20 min per dag eller noe (litt vanskelig om man bor på Jæren, vet ikke om noen her gjør det). Alle er i litt ulik form, så kanskje si at man skal bevege seg så fort at man blir svett og andpusten.

Var det jeg kom på i farta. Skal si i fra om jeg kommer på noe mer.

Jeg merker også at jeg har en litt annen holdning til utfordringene nå som det er andre runden jeg er med. Var litt mer ivrig til å begynne med. Litt synd, jeg får prøve å ta meg sammen.
 
Jeg mente ikke å klage på utfordringen, følte meg bare klar for å prøve noe nytt :) Men jeg skjønner at det ikke er lett å finne på noe nytt hver gang, og i tillegg har jeg ikke jobbet så hardt for at vi skal få overta.

Jeg så du skrev noe om dans hos blå, og det hadde vært gøy :) Kanskje så og så mange poeng for 10 minutter og det dobbelte for 20 min eller no.

Ellers savner jeg å ha grønnsaker som en del av det faste, enten 1/3 til middag eller 5 om dagen. (Det siste var jo et valg i plukk og miks en uke, men da blir det ikke hver dag). Jeg personlig savner vann også, men det er bare fordi jeg drikker veldig mye vann, spesielt til måltidene, og jeg må prøve å kutte ut Pepsi Maxen som jeg drikker i stedet for vann av og til.

Ellers hadde det vært gøy om man feks kunne velge mellom zumba og yoga eller noe sånt en uke. Jeg føler meg ganske teit når jeg trener i stua, men det kan jeg fint leve med :) Får bare trekke for gardinene.

Siden det er vanskelig med skritt uten skritteller kunne man kanskje hatt noe som å gå/løpe i motbakke i 20 min per dag eller noe (litt vanskelig om man bor på Jæren, vet ikke om noen her gjør det). Alle er i litt ulik form, så kanskje si at man skal bevege seg så fort at man blir svett og andpusten.

Var det jeg kom på i farta. Skal si i fra om jeg kommer på noe mer.

Jeg merker også at jeg har en litt annen holdning til utfordringene nå som det er andre runden jeg er med. Var litt mer ivrig til å begynne med. Litt synd, jeg får prøve å ta meg sammen.

Haha, det går helt fint, jeg burde visst bedre før jeg snoka :)
Jeg tror vi var på lag sist, og da rula vi jo utfordringene :)
Takk for mange gode forslag, jeg har lagt ut forslag til utfordring hos Blå, men mangler to oppgaver for å få en komplett liste, blir bare 10 denne gangen, men vi kan jo også vurdere 8 oppgaver, og ikke så høyt krav før en når bonuser :) Nå er det engang sånn at jeg er veldig glad i lister generelt, men denne gangen har jeg prøvd å ta med forslagene fra alle videre, ikke laget en så stoor liste, og byttet ut nesten alle oppgavene :)
Er jo gøy når det er konkurranse lagene imellom, og for dere som begynner å bli få, vil en bonusnedgang på 0,5 kg være som å ha nesten to ekstra personer på laget som går ned i vekt :)
 
Jeg synes det var kjempefine forslag, men pessimisten i meg sier (tar på sytestemme) "hva med vi som ikke har skrittteller, mat fra bunnen har ingenting med slanking å gjøre, jeg må spise kjøtt fordi jeg går på enellerannen diett, vann er kreftfremkallende osv" Haha :D
MEN Makko87! Siden du er den eneste som har kommet med forslag siden forrige ukes klager, så skal jeg absolutt ta med meg de gode forslagene :D TAKK!
Haha, jeg setter pris på det :D
 
Jeg synes det var kjempefine forslag, men pessimisten i meg sier (tar på sytestemme) "hva med vi som ikke har skrittteller, mat fra bunnen har ingenting med slanking å gjøre, jeg må spise kjøtt fordi jeg går på enellerannen diett, vann er kreftfremkallende osv" Haha :D
MEN Makko87! Siden du er den eneste som har kommet med forslag siden forrige ukes klager, så skal jeg absolutt ta med meg de gode forslagene :D TAKK!

Hvis du tenker på min kommentar i skravletråden til rød forje uke så er det stor forskjell på å vaske vinduer en skritt, vann og mat i utformingen. De tingene du faktisk har nevnt her har jo noe med slanking å gjøre (du går ned av å gå turer/gå mye, for lite vann kan stoppe vektnedgangen. Mat fra bunn av er best da kan du droppe ale de unødvendige kacl og kjøre på med mye proteiner i rent kjøtt isteden) , i motsetning til vaske vinduer.
Plukk og mix er supert, men for min del skulle jeg ønske den var mere basert på trening/mosjon og Sund mat.
 
Back
Topp