Ønsker til utfordring?

En tråd i 'Slankekrigen' startet av EJ, 13 Jan 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum ♡ Maibarna ♡ VIP

Nokon som har ønsker/forslag til kommande utfordringar, så skriv dei gjerne her :)

2. camilla82 Elsker forumet

Kunne ønske meg så så mange av en øvelse hver dag :O

3. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Gjerne noe som går på frukt og grønt :)

4. stinefine Februar 2014 sin Udefinerbare! Oktobermirakler 2013 Februar 2014 - Skjult forum Septemberlykke 2015 VIP

50% tallerken med grønnsaker f.eks?

• Liker Liker x 2
  5. stinefine Februar 2014 sin Udefinerbare! Oktobermirakler 2013 Februar 2014 - Skjult forum Septemberlykke 2015 VIP

noen core-øvelser?

• Liker Liker x 1
  6. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Den likte jeg! Eller evt. 5 om dagen ;)

7. lillerypa Forumet er livet

Bonus for trening et visst antall minutter, ikke for trening hver dag (f.eks bonus for 120 min trening, som faktisk er 20 min mer enn hvis man trener 20 min hver dag i utfordringen) ;)

• Liker Liker x 3
  8. sogn78 Forumet er livet VIP

Fem om dagen og velg øvelser fra liste er fint syns eg. Feks mageøvelser, armøvelsar osv:)

• Liker Liker x 2
  9. Tekoppen Betatt av forumet Marsboere 2020 Novemberlykke 2015

Disse utfordringene syns jeg hørtes veldig bra ut. :)

10. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Dytter!

Ønsker fortsatt å ha bonus for totalt minutter for trening og mosjon, ikke for å ha trent hver dag [emoji111]️

• Liker Liker x 3
    • Enig Enig x 1
  11. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum ♡ Maibarna ♡ VIP

Enig, da kan ein ta seg "råd" til ein restitusjonsdag :)

• Liker Liker x 2
  12. Cosacita Forumet er livet

Jeg ønsker slutt på vann-utfordring. :p

13. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Dytt!

14. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Spørsmål

Det med å lage en middag fra bunnen, er poenget å lage den eller å spise den? Det er nemlig desverre minimalt jeg gjorde av selve matlagingen i går, tenkte ikke på å kreve at jeg gjorde det, mannen laget deilig middag mens jeg dekket bordet og holdt ettåringen unna å hjelpe for mye til ;-)

Får vel bare sørge for å lage middag fra bunnen flere ganger denne uka da.
    Hvor fra bunnen? Jeg antar jeg ikke må dyrke potetene selv. Kjøpt pasta eller ris ok? Men tacolefser er å dra det litt langt?

15. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum ♡ Maibarna ♡ VIP

Gode spørsmål :) Eg tenker at ein må lage middagen med tanke på at det står "lag middag fra bunn".
    Tenker at det også betyr at du lagar fiskepinner i stede for å kjøpe osv. Ris, potet, grønt er heilt greitt kjøpt.

16. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Ja. At man skal lage er greit, men litt mer "lage sammen"? Om vi hadde fordelt enkelte av oppgavene annerledes, at han tok seg av ettåringen mens jeg og mellomste gjorde de tingene han reelt gjorde sammen med henne denne gangen.

Oftest når maten lages fra bunnen gjøres det av 2-3 av oss her i huset

Derimot når jeg i dag laget kjøpte fiskepinner, da gjorde jeg det helt alene. Fra bunnen er oftest i helga og et felles prosjekt. Jeg bare tenkte ikke på at jeg deltok så lite i selve matlagingen denne gangen, det bare ble sånn. Men å lage sammen med ungene må vel være greit, så får mannen heller dekke bordet?

17. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Å lage med mannen, eller med barn, er greit tenker jeg. Så lenge det er du som på en måte "står for regien" :)

• Liker Liker x 1
  18. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

will do :)

19. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Neste uke vil jeg altså ikke ha koffeinfridag, det var grusomt [emoji14]

20. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Godt at du kan velge noe annet da :p
    Tenk om den hadde vært obligatorisk :hilarious:

Del denne siden