Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har ingen spesielle ønsker som jeg kan komme på nå. Men vet han får litt større og dyrere eventyr bøker til dåpen. Syntes det er greit med ting man kan få brukt.
Har ikke vært i barnedåp som voksen så vet ikke hva som er vanlig å gi men spør gjerne foreldrene hva de ønsker seg. Jeg ønsket meg litt dåpseffekter, eventyrbøker, osv. Fikk for det meste dåpseffekter så kommer til å ønske meg eventyrbøker til mini til jul.
Vi ønsket oss mest bruksting. Han fikk tripp trapp stol med baby setet, voksi pose, leker, ulltøy, gåbil, tursekk, spise sett i både plast og porselen. Fikk også noe typiske dåpsgaver som sparebøsser, smykke og tallerken.
Sølvramme med navn og dåpsdato.
Hjemmestrikka klær.
Gåvogn.
Bæremeis.
Babysvømmekurs.
Skinntøfler.
Slipsnål.
Penger.
Kunst.
Barneservise med barnets navn.
Dukke og dukkevogn.
Frukttre.
Vi ønsket oss praktiske ting som mini kunne bruke, altså ikkje sånne (i mine øyne) tulleting som boks til å ha første tann i ol..
Og vi fikk masse fint, kjempe fin gåbil,bøker,barne bestikk,Bhg sekk,gyngehest,penger og mer som eg ikkje husker på stående fot