Ønsker til 1 års dag!?

Lykkeår2016

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Vi har nå begynt å få spørsmål om hva M ønsker seg til bursdagen sin! Jeg har virkelig ikke peiling! Hva kan være lurt å ønske seg til de små?? Trenger tips [emoji4]
 
Sko, uteklær, leker til sandkassa (er jo snart vår :) ) , tøfler (kjekt å ha når de skal lære å gå), Picasso ramme (sånn ramme man kan åpne og sette nye tegninger inn i, ikea har noe tilsvarende til 39 kr evt), kort fra alfabetika (har både med bokstaver og med tall), byggeklosser, bestikk fra pia&per, bøker med lyd

Ja...noen tips ihvertfall, vet jo ikke hvor relevant de er for din lille men ;)
 
Tipi telt, bøker, skinntøfler i forskjellige størrelser, ullklær til neste år
 
Sko, uteklær, leker til sandkassa (er jo snart vår :) ) , tøfler (kjekt å ha når de skal lære å gå), Picasso ramme (sånn ramme man kan åpne og sette nye tegninger inn i, ikea har noe tilsvarende til 39 kr evt), kort fra alfabetika (har både med bokstaver og med tall), byggeklosser, bestikk fra pia&per, bøker med lyd

Ja...noen tips ihvertfall, vet jo ikke hvor relevant de er for din lille men ;)
Tusen takk for tips! Tøfler vet jeg at hans tante kommer til å kjøpe til han, og han fikk noe ute klær til jul, men slike kort kan jo være fint! [emoji1]
 
Tipi telt, bøker, skinntøfler i forskjellige størrelser, ullklær til neste år
Tipi telt var lurt! Det skal jeg skrive opp! [emoji1] skinn tøfler vet jeg at han får [emoji4] ull må vi brått holde oss unna pga eksem [emoji53] takk for tips! [emoji4]
 
Mange gode forslag her! :)

Barnehagesekk, matboks, lekekjøkken, "godstol" til barn, cd med barnemusikk (greit å feks ha i bilen), oppblåsbar badebasseng, barnebøker, gips til å ta hånd- og fotavtrykk (om man ikke allerede har gjort det ;) )
 
Lekekjøkken
Utstyr til lekekjøkkenet
Kavat sko
Duplo
Bøker
Play2learn avlehus
Utstyr til barnehagestart ( matboks, drikkeflasker, regndress osv)
Vår/sommerklær
 
Sandkasse
Sandkasseleker
Eikbarn hjertevenn bestikk (fikk serviset til dåpen)
Camelbak drikkeflaske
Duplo
Lightbox med bokstaver
Lillelam blå tynndress
Marius sengsett
Barnestol (får han av oss)
Faunalue med matchende sokker
Sommerklær
Fisher-Price bussen å flyet
 
Her våre ønsker til lillegutt:talk017
Contigo eller Camelback drikkeflaske, sko, tøfler, Brio stableklovn, Redbox puttebox, sengetøy, "1000 ord" bildebok fra Sprell, bankebrett i tre fra Sprell, en fin ball, boka "Fra morgen til kveld i Mummidalen" og "Playgro friends choo choo train":flower
 
Back
Topp