Ønsker seg nummer 2 <3

Fortsatt gravid.. Og veldig lei :-( På overtid og bekkenløsning som er forferdelig ;-(
[emoji173]️[emoji173]️
Så kjedelig.. Men snart skjer det!
Selv om "snart" kan føles uendelig lenge når man venter på noe, og har vondt.... :(
 
Fortsatt gravid.. Og veldig lei :-( På overtid og bekkenløsning som er forferdelig ;-(

Å nei så kjedelig [emoji17]
Du får ligge mye om dagene, og bruk rispose/varmt-vann-flaske, det syntes jeg hjalp mye. Håper det starter snart... Jeg vet hvordan det er å gå å vente [emoji21]
Men uansett, du må ha masse lykke til, for plutselig starter det [emoji57]
 
Snart i mål :)
 
Huff, overtid er langdryge greier[emoji51] husker hver dag føltes som om den varte for evig... [emoji42][emoji42] Du får bare huske at for hver dag som går er du en dag nærmere og møte prinsen[emoji170]
Lykke til med innspurten og fødsel! Det er uansett ikke så lenge til nå[emoji16][emoji16]
 
Hvor langt er du nå..?
Isj. Hørt overtidsdagene er ekstreeemt drøye, så er umulig noe gøy å gå nå. Trives godt i magen da.

Ønsker deg masse lykke til, til når det skjer noe [emoji173]️
 
Det er forferdelig.. 4 dagen på overtid.. :-( Sykehus og igangsettelse fredag morgen.. Håper jeg slipper det.. Disse dagene er fryktelig slitsomme :( Takk <3
 
Jeg føler sånn med deg[emoji17] men det må være deilig å vite når det definitivt blir fødsel da[emoji1303] jeg var inne til kontroll annenhver dag på slutten og håpet på igangsetting hver gang, men ble sendt hjem igjen like skuffa frem til jeg var 12 dager over termin[emoji42]
Håper prinsen din har tenkt til å komme før fredag da, for dagene på overtid er noe av de værste i mitt liv, så jeg unner deg ihvertfall så få som mulig[emoji6]
[emoji170]
 
Min lille Nilas kom til verden 29.06 kl 04.25. Det var en tøff fødsel,som kun tok 2,5 time..Han kom 11 dager på overtid. Men alt var verdt det når han kom ut og lå inntil meg <3 Også 1,5 år med prøving og skuffelser er glemt, vi skulle jo vente på ham <3 Jeg er forelsket.
 

Vedlegg

  • 1499058202731.jpg
    1499058202731.jpg
    82,2 KB · Visninger: 96
Min lille Nilas kom til verden 29.06 kl 04.25. Det var en tøff fødsel,som kun tok 2,5 time..Han kom 11 dager på overtid. Men alt var verdt det når han kom ut og lå inntil meg <3 Også 1,5 år med prøving og skuffelser er glemt, vi skulle jo vente på ham <3 Jeg er forelsket.
Så herlig! Gratulerer så mye med lille Nilas til dere alle sammen❤️ Nyt tiden sammen nå, hører den går alt for fort!
 
Gratulerer så mye :) ❤️
 
Gratulerer så mye!! Nydelig gutt <3
 
Gratulerer så mye! [emoji170][emoji170][emoji170]
Akkurat som mi fikk han det plutselig travelt med å komme for og hilse på, men håper fødselen ikke bød på noen særlige komplikasjoner selv om den var kort og heftig.
Kos dere masse med vidunderet Nilas[emoji170]
 
Back
Topp