Ønsker seg nummer 2 <3

Hurra for liten gutt❤
 
Gratulerer så mye med en liten guttebass <3
 
Tiden flyr....
 

Vedlegg

  • 1492665805852.jpg
    1492665805852.jpg
    55,4 KB · Visninger: 61
Siste innspurt nå [emoji106][emoji3]
 
Frustrert.. Var hos jordmor igår.. Og viser seg at den lille rakkern har snudd seg tilbake i tverrleie :-( Så på tirsdag skal jeg på sykehuset.. Så skal de prøve og snu ham.. Gruer meg :-( Ellers er jeg sliten og trøtt.. Lillemann tar mye energi.. Gleder meg til jeg har han i armene mine i stedetfor <3
 

Vedlegg

  • 1495695939006.jpg
    1495695939006.jpg
    49,5 KB · Visninger: 66
Frustrert.. Var hos jordmor igår.. Og viser seg at den lille rakkern har snudd seg tilbake i tverrleie :-( Så på tirsdag skal jeg på sykehuset.. Så skal de prøve og snu ham.. Gruer meg :-( Ellers er jeg sliten og trøtt.. Lillemann tar mye energi.. Gleder meg til jeg har han i armene mine i stedetfor <3
Oioi! Så fort det her har gått! Nå er det ikke lenge igjen frøken :D Hva skjer om de ikke får snudd han? Blir det keisersnitt da??
 
Snart ferdig uansett :D
Er det ikke vanskeligere å snu dem fra tverr enn sete..? :eek:
Mener å ha lest det.. Ellers er det diverse kjerringråd og akupunktur enkelte sverger til, kanskje det vil være verdt å gi det en tanke? [emoji173]️
Håper du får det som du ønsker, og slipper ks. Men, uansett så blir det baby snart da! :)
 
Ja.. Da blir det keisersnitt :) Håper veldig jeg slipper det.. Ja.. Tiden har flydd :-O
Håper med deg! Blir spennende fremover her nå :) Gått ut i permisjon nå eller den kommende uken?
 
Snart ferdig uansett :D
Er det ikke vanskeligere å snu dem fra tverr enn sete..? :eek:
Mener å ha lest det.. Ellers er det diverse kjerringråd og akupunktur enkelte sverger til, kanskje det vil være verdt å gi det en tanke? [emoji173]️
Håper du får det som du ønsker, og slipper ks. Men, uansett så blir det baby snart da! :)

Må innrømme jeg ikke har turt og lese så mye.. De sa jeg hadde en stor livmor og det gjorde at sjansen var større :) Men hørt det kan være smertefult :-o Skal definitivt sjekke ut litt,takk for tips :-*
 
Må innrømme jeg ikke har turt og lese så mye.. De sa jeg hadde en stor livmor og det gjorde at sjansen var større :) Men hørt det kan være smertefult :-o Skal definitivt sjekke ut litt,takk for tips :-*
Det har sikkert også noe å si! Håper de får til.. Eller at du får prøvd noe annet som funker :)
Lykke til!
 
Oi, så fort tiden har gått her! For en nydelig babymage[emoji7]
Masse lykke til med vendingsforsøket i morgen! Håper han kommer seg over i hodeleie og blir der til han skal ut og hilse på mamma'n sin[emoji4][emoji177]
 
Back
Topp