Ønsker seg et lillesøsken

Hm, kan det være at eggløsning var seinere enn vanlig? Jeg fikk litt sånn akkurat syklusen før første pp og første pp, men jeg brukte eggløsningstester for å kartlegge, da. Ellers kan det jo hende at du er gravid, noen produserer HCG seint, selv om de i tidligere svangerskap har produsert HCG tidlig. Krysser fingrene!

Kanskje det :) Jeg har ikke hatt eltester denne pp, så vet ikke akkurat når el var :) Lov å håpe den var senere, så kanskje ikm er i morgen :angelic:
 
Last edited:
Ny pp - nye muligheter! La oss håpe på en terminspire.

Masse lykke til! :signs003
 
H ordna går det med deg idag?xsmile9

Hei :happy: Jeg har dessverre vært litt borte fra min egen dagbok, har vært noe feil med varslene her inne, så har ikke fått beskjed om noen ting :nailbiting:

Ikm i morgen, så veldig spent på å se hva som skjer! :woot: Har ikke testa etter el denne pp heller, så vet ikke om el var da den skulle, så blir spennende å se når tr kommer. Eller evt ikke kommer :wacky::p:angelic:

Var veldig lite optimistisk rundt el-tider, siden samboer var bortreist, men nå som ikm nærmer seg har forventningene plutselig dukket opp allikevel :wacky: Håper at el var litt tidligere eller senere enn clue sier, men samtidig prøve å roe ned forventningene siden det muligens er liten sannsynlighet for at det gikk denne pp :shy:

Hvordan går det med deg? :happy::Heartred Nå i dag, tre uker senere :oops:
 
CD 29 - pp2

Superkoselig å komme inn her og se at noen har kommentert :love2

Ikm er i morgen, så veldig spent på morgendagen :happy:
 
Last edited:
Hei :happy: Jeg har dessverre vært litt borte fra min egen dagbok, har vært noe feil med varslene her inne, så har ikke fått beskjed om noen ting :nailbiting:

Ikm i morgen, så veldig spent på å se hva som skjer! :woot: Har ikke testa etter el denne pp heller, så vet ikke om el var da den skulle, så blir spennende å se når tr kommer. Eller evt ikke kommer :wacky::p:angelic:

Var veldig lite optimistisk rundt el-tider, siden samboer var bortreist, men nå som ikm nærmer seg har forventningene plutselig dukket opp allikevel :wacky: Håper at el var litt tidligere eller senere enn clue sier, men samtidig prøve å roe ned forventningene siden det muligens er liten sannsynlighet for at det gikk denne pp :shy:

Hvordan går det med deg? :happy::Heartred Nå i dag, tre uker senere :oops:

Hehe ser den! Går greit, har visst ikke eggløsning hver mnd fordi det er én cyste på høyre eggstokk som blokkerer veien for egget... Så det var jo litt surt! Men ellers går det jo bra!❤️ håper det klaffer for dere denne mnd!!❤️❤️
 
Hehe ser den! Går greit, har visst ikke eggløsning hver mnd fordi det er én cyste på høyre eggstokk som blokkerer veien for egget... Så det var jo litt surt! Men ellers går det jo bra!❤️ håper det klaffer for dere denne mnd!!❤️❤️

Åå, så kjedelig.. Så ingen eggløsning denne mnd da? Funnet ut av det nettopp? Tusen takk :Heartred Håper det klaffer for dere ved neste el :Heartred:Heartred:happy:
 
Da tror jeg vi tenker å vente med prøving til desember igjen, så blir to måneders pause. :)
 
Last edited:
9 dpo i dag, men hvis el var 23. desember som
Clue sier, så tror jeg ikke det holder.. :(
 
Last edited:
Bir spennende å se de neste dagene. Blir vel tr enten i morgen eller mandag. Kjenner murringer i dag :p
 
Last edited:
Tok en test tidligere i dag som viste svaaaakt positivt :shy: Tenker teste igjen på mandag (ikm) og se om den er blitt sterkere da :smiley-angelic001
 
Back
Topp