Ønsker oss et lite mirakel

PP5, CD26, 8DPO:
Tempkurven min er veldig ulik tidligere perioder.
ImageUploadedByBV Forum1482144619.601929.jpg

Før har den vært veldig opp og ned. Nå er den bare stigende. Og i dag hoppet den enda et steg :)

Ingen spotting å se enda heller. Forrige periode hadde jeg 7 dagers lutealfase så håper jeg kommer meg gjennom denne dagen uten spotting.
:)
 
PP5, CD26, 8DPO:
Tempkurven min er veldig ulik tidligere perioder. Vis vedlegget 212255
Før har den vært veldig opp og ned. Nå er den bare stigende. Og i dag hoppet den enda et steg :)

Ingen spotting å se enda heller. Forrige periode hadde jeg 7 dagers lutealfase så håper jeg kommer meg gjennom denne dagen uten spotting.
:)

For en kurve!! Når ryker første test?
 
Sitter her i sofaen og tenker at uansett hvordan dette går denne pp så er jeg veldig fornøyd. Dag 8 etter el er snart over og det er ingen tegn til tr. Jeg skjønner at mange ikke forstår gleden i dette så tidlig men for meg betyr det så veldig mye.
Jeg har de siste periodene begynt å spotte på dag 3 og fått tr for fult på dag 5-8. Dette har betydd at gleden av å se kryss i FF ble brutt raskt ned ned da spottingen begynte samme dag.
Skuffelsen blir selvfølgelig stor hvis det ikke går denne pp heller, men hvis jeg kan få lutealfase på 8 dager + blir jeg veldig fornøyd!
Nå gleder jeg meg til å legge meg for å se morgendagens temperatur og gruer med til de hyppige dobesøkene for å titte etter spotting.
 
Sitter her i sofaen og tenker at uansett hvordan dette går denne pp så er jeg veldig fornøyd. Dag 8 etter el er snart over og det er ingen tegn til tr. Jeg skjønner at mange ikke forstår gleden i dette så tidlig men for meg betyr det så veldig mye.
Jeg har de siste periodene begynt å spotte på dag 3 og fått tr for fult på dag 5-8. Dette har betydd at gleden av å se kryss i FF ble brutt raskt ned ned da spottingen begynte samme dag.
Skuffelsen blir selvfølgelig stor hvis det ikke går denne pp heller, men hvis jeg kan få lutealfase på 8 dager + blir jeg veldig fornøyd!
Nå gleder jeg meg til å legge meg for å se morgendagens temperatur og gruer med til de hyppige dobesøkene for å titte etter spotting.

Jeg forstår akkurat hva du mener her! Sliter med det samme selv. Hver dag ekstra blir en skikkelig bonus! Men det ser jo virkelig lyst ut for deg denne pp! For en kurve!! Har du noe oppdatering for idag?
 
PP5, 10DPO:
Ingen tegn til tr enda! Hadde bittelitt spotting i går men har stoppet helt nå.
Dette er jo fantastisk. Snart 10 hele dager uten tr.
Måtte jo ta en test i dag for å sjekke. Den har ikke veldig tydelig strek, men kan da se noe :)
ImageUploadedByBV Forum1482328999.007044.jpg

Får vente noen dager og ta en til :)
 
PP5, 11DPO:
Her kommer bilde av dagens test :)
ImageUploadedByBV Forum1482396009.916693.jpg

Håper på stigning og at en digital kanskje slår ut i morgen! Det er siste morgenen med mannen før noen dager fra hverandre i julen.
Tørr ikke helt tro på dagens strek før en digital også slår positivt ut. :)
 
PP5, 12DPO:
God morgen damer. I dag er dagen jeg skal ta en digital test. Kroppen har gitt meg fler signalet de siste dagene men har ikke turt å tro på det uten en digital.
Mannen min og jeg bestemte oss for å teste i dag siden det er siste morgenen vi har sammen før vi er borte fra hverandre i julen.

Her kommer resultater:
ImageUploadedByBV Forum1482478633.519104.jpg

Vi er så glade!
Også 2-3 da. Stemmer overens med antall uker fra 1. Mensdag (5 uker)

Nå må bare den lille klumpen inni der holde seg godt fast <3
Da er det ikke mer å si enn God jul og godt nytt år! 2017, vi er klare for alt du bringer :)
 
PP5, 12DPO:
God morgen damer. I dag er dagen jeg skal ta en digital test. Kroppen har gitt meg fler signalet de siste dagene men har ikke turt å tro på det uten en digital.
Mannen min og jeg bestemte oss for å teste i dag siden det er siste morgenen vi har sammen før vi er borte fra hverandre i julen.

Her kommer resultater:
Vis vedlegget 212791
Vi er så glade!
Også 2-3 da. Stemmer overens med antall uker fra 1. Mensdag (5 uker)

Nå må bare den lille klumpen inni der holde seg godt fast <3
Da er det ikke mer å si enn God jul og godt nytt år! 2017, vi er klare for alt du bringer :)

Gratulerer så masse <3
August eller septemberbaby?:)
 
PP5, 12DPO:
God morgen damer. I dag er dagen jeg skal ta en digital test. Kroppen har gitt meg fler signalet de siste dagene men har ikke turt å tro på det uten en digital.
Mannen min og jeg bestemte oss for å teste i dag siden det er siste morgenen vi har sammen før vi er borte fra hverandre i julen.

Her kommer resultater:
Vis vedlegget 212791
Vi er så glade!
Også 2-3 da. Stemmer overens med antall uker fra 1. Mensdag (5 uker)

Nå må bare den lille klumpen inni der holde seg godt fast <3
Da er det ikke mer å si enn God jul og godt nytt år! 2017, vi er klare for alt du bringer :)

Gratulerer så mye:D<3
 
PP5, 12DPO:
God morgen damer. I dag er dagen jeg skal ta en digital test. Kroppen har gitt meg fler signalet de siste dagene men har ikke turt å tro på det uten en digital.
Mannen min og jeg bestemte oss for å teste i dag siden det er siste morgenen vi har sammen før vi er borte fra hverandre i julen.

Her kommer resultater:
Vis vedlegget 212791
Vi er så glade!
Også 2-3 da. Stemmer overens med antall uker fra 1. Mensdag (5 uker)

Nå må bare den lille klumpen inni der holde seg godt fast <3
Da er det ikke mer å si enn God jul og godt nytt år! 2017, vi er klare for alt du bringer :)

Gratuerer! :)
 
Back
Topp