Ønsker og kjønn

tiriltunge

Glad i forumet
Det er jo en ting og ønske seg ett bestemt kjønn, mange tørr kanskje ikke si det men innerst inne har man vel ett ønske? I hvertfall noen har? Og det er jo heilt greit, man må kunne ønske det ene eller andre! Jeg har overtall av gutter så ønsker meg en jente men blir jo like gla i barnet uansett❤️
 
Ja det er nok helt normalt og ikke noe å skamme seg over ☺️ Jeg fikk først en gutt, og da håpet jeg veldig at nr 2 ble en jente, noe det også ble ❤️ Denne gangen håper jeg hverken på det ene eller det andre, men det er nok for at jeg har en av hvert kjønn allerede ☺️
 
Jeg har to gutter og ønsker jente. Jeg tror selv det er gutt og tror også jeg kommer til å kjenne litt på sorgen hvis det blir gutt for dette er vår siste. Men jeg vet også at jeg kommer til å elske han (om det blir) like mye uansett :Heartred
 
Veldig interessant dette med kjønn synes jeg og hvor mye fokus man velger å ha på det. Her må alle få lov til å mene og ønske som de vil tenker jeg :Heartred

Vi har en gutt fra før og jeg har alltid følt meg som en guttemamma og elsker alt det innebærer. For oss er derfor ønsket om gutt igjen veldig stort, og det ser ut som det blir en lillebror. Det var hvert fall det de sa på ultralyd. :love017
 
Vi blir glade uansett hva vi får! Dette er vårt første barn, så det blir kanskje annerledes neste gang siden vi vil ha en av hver :)
 
Back
Topp