Ønsker nr.2

LilleMy85

Andre møte med forumet
Hei.
Vi er prøvere i 1,5 år. Vi har ei datter på 9 år og prøver på nr.2. I mai var jeg gravid, men vi mistet i uke 6. Nå er mensen 9 dager forsinket, men negativ test. Noen som hadde det sånn? Hadde bestandig regelmessige sykluser på 32 (+/- 1 dag), så nå er jeg litt forvirret hvorfor mensen har ikke kommet enda og testene er negative. Har litt ømme bryster, men uten smerter, litt kvalm og vondt i nederste delen av magen og vondt i ryggen (føler hele tid at mensen er rundt hjørne, men den vil ikke komme).
 
Hei.
Vi er prøvere i 1,5 år. Vi har ei datter på 9 år og prøver på nr.2. I mai var jeg gravid, men vi mistet i uke 6. Nå er mensen 9 dager forsinket, men negativ test. Noen som hadde det sånn? Hadde bestandig regelmessige sykluser på 32 (+/- 1 dag), så nå er jeg litt forvirret hvorfor mensen har ikke kommet enda og testene er negative. Har litt ømme bryster, men uten smerter, litt kvalm og vondt i nederste delen av magen og vondt i ryggen (føler hele tid at mensen er rundt hjørne, men den vil ikke komme).

Hvordan går det?:happy:
 
Hvordan går det?:happy:

Fortsatt ingen mens her... g-test negativ i morrest :( kvalm, trøtt, smerter nede i magen og i ryggen, ikke lyst på noe mat :( brekninger bare av å se på maten :( Er 11 dager siden jeg skulle få mens :( vet ikke hva jeg skal tenke om det
 
Fortsatt ingen mens her... g-test negativ i morrest :( kvalm, trøtt, smerter nede i magen og i ryggen, ikke lyst på noe mat :( brekninger bare av å se på maten :( Er 11 dager siden jeg skulle få mens :( vet ikke hva jeg skal tenke om det

Åh.. så kjedelig å være i ingenmannsland :(
Håper du får et svar på det ene eller andre snart❤
 
61 dager etter siste mens. Mistet håp på at det bli noe spire i magen, men tok en test i dag (ikke fra morgen urin) og har vært sååååååå overrasket :Heartred Testen var positiv med en gang :Heartred:Heartred:Heartred
 

Vedlegg

  • 7A288FF1-8CB3-4B65-932D-FE540592CAF3.jpeg
    7A288FF1-8CB3-4B65-932D-FE540592CAF3.jpeg
    20 KB · Visninger: 60
Tuuuuusen takk :Heartred var bare blendahvite tester frem til 2,5 uke over ikm, sluttet å teste etterpå så nå vært jeg veeeeldig positivt overrasket (spesielt når neste mens er beregnet til 23.desember) :Heartred endelig :Heartbigred:love7
Så fantastisk! Kroppen er finurlig av og til altså.
 
Back
Topp