Ønsker meg veldig inn her!! :)

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Skulle hatt termin i Juli 2013, men spira satt ikke godt nok fast...
Men med friskt mot HÅPER vi så inderlig på en spire, som klamrer seg fast helt til August 2013!! -om bare syklusen er kommet på riktig spor, og el kommer når den skal :)

Masse lykke til alle som ønsker seg inn hit!! Håper det er nok babystøv for oss alle!! :) <3 

Krysser for at du kommer deg inn hit, babystøv til deg oxoemoticon
Håper selv på en termin i slutten av August. Så lenge sykusen er som den skal!! Sist gang tok det 5 mnd før spira satte seg, denne gang sater man på 2 pp. emoticon

Takk :D Vi er også på pp2 nå, men pga SAen vet jeg ikke helt om kroppen er i riktig rytme... HÅPER jo virkelig det da!! :) blødningene var over etter 5 dager, så jeg håååååper at kroppen min snart slipper egget som skal sitte i 9 mnd!! :)

Jeg håper og ønsker også å komme inn her :) Synd at du mista Foralltidung - håper spiren sitter denne pp og holder seg hos deg helt til august :)

missi12 skrev:
Jeg håper og ønsker også å komme inn her :) Synd at du mista Foralltidung - håper spiren sitter denne pp og holder seg hos deg helt til august :)

Tusen takk for det!:) det håper virkelig jeg også!! ;) jeg krysser fingrene for oss alle jeg! måtte alle vi som ønsker oss inn i augustforumet sitte med hver vår spire når denne pp er omme!! :)

Ja, denne ryttmen er ikke bare bare å skjønne seg på! Men håper den er på rett spor for deg ForAlltidUng xsmile5

[INDENT][B]missi12[/B] skrev: Jeg håper og ønsker også å komme inn her :) Synd at du mista Foralltidung - håper spiren sitter denne pp og holder seg hos deg helt til august :)[/INDENT] Tusen takk for det!:) det håper virkelig jeg også!! ;) jeg krysser fingrene for oss alle jeg! måtte alle vi som ønsker oss inn i augustforumet sitte med hver vår spire når denne pp er omme!! :)

Håper også at alle kan sitte med hver sin spire :D

Jeg vil ååå! !!

håååper vi får det til alle som vil!! :D
positiv EL-test her idag, så jeg håper det blir litt sengekos på oss idag også uten at jeg trenger å presse meg på:pman blir visst litt innpåsliten i disse dager ;)

Ååå, jaaa! Alt jeg drømmer om for tida, er å få komme inn her, jeg også! :) Om ikke, i allefall i 2013 gruppen :) Så altfor redd for å glede meg over noe, for da blir fallet så utrolig hardt.. Håper virkelig den satt denne gangen! Prøvd i 1 år og 1 mnd nå :(

Håper, håper, håper jeg også!! Skal teste imorgen, da er det 10 dpo. Vet at det er litt tidlig, men klarer ikke å vente;)

Håper, håper, håper jeg også!! Skal teste imorgen, da er det 10 dpo. Vet at det er litt tidlig, men klarer ikke å vente;)

Back
Topp