Ønsker meg vaskehjelp!

Apekatter

Elsker forumet
Er det noen som har det? Hvor mye koster det, sånn ca? Vet dere hva en kan gjøre for å være sikker på at alt foregår hvitt?

Har ikke vaskehjelp selv, men svarer likevel på det om hvitt arbeid. Dersom det er et firma sjekker du renholdsregisteret, og hvis det er en privatperson sender du inn dette skjemaet. Fritaket for arbeidsgiveravgift er begrenset til max. kr 60 000 per år :)

Jeg har vaskedame, det beste jeg har anskaffet meg noen gang ;) betaler 150 kr timen.
Hun vasker absolutt alt ;)

Jeg har vaskedame, det beste jeg har anskaffet meg noen gang ;) betaler 150 kr timen.

250 kr per time, hvitt, veldig god jobb :)

Vi har tenkt litt på vaskehjelp etter vi flyttet til stort hus. Ser her at det spriker veldig i pris. Viktig for oss at alt er hvitt og den som vasker får en anstendig lønn, men vil ikke betale for mye heller. Vanskelig å vite hva som er lite og mye...

Over 200 tenker jeg. Når man regner ut fra uutdannede renholdere i kommunen tjener så er 150 kr i timen lavere enn det de får, så det var litt lite. Jeg er blakk og uten jobb og enda ikke jobbet for 150 kr i timen som renholder. Håper det er en person som aldri har gjort renhold eller jobbet i sitt liv. Trenger ikke mye ansinitet for å komme over 150 kr i timen. Husk at renholdere har høyere time lønn en hjelpepleiere.

250 kr per time, hvitt, veldig god jobb :)
Over 200 tenker jeg. Når man regner ut fra uutdannede renholdere i kommunen tjener så er 150 kr i timen lavere enn det de får, så det var litt lite. Jeg er blakk og uten jobb og enda ikke jobbet for 150 kr i timen som renholder. Håper det er en person som aldri har gjort renhold eller jobbet i sitt liv. Trenger ikke mye ansinitet for å komme over 150 kr i timen. Husk at renholdere har høyere time lønn en hjelpepleiere.
Takk! Da vet jeg litt mer hvilke priser jeg kan se for meg :)

Vi har tenkt litt på vaskehjelp etter vi flyttet til stort hus. Ser her at det spriker veldig i pris. Viktig for oss at alt er hvitt og den som vasker får en anstendig lønn, men vil ikke betale for mye heller. Vanskelig å vite hva som er lite og mye...
Enig! Og det er litt ekstra stess å vaske med to barn i hus som ikke sover lenge i strekk samtidig som vi alltid har et eller annet opplysningsprosjekt gående. Jeg ante ikke hva som vill bli en riktig lønn, så det var derfor jeg ville sjekke stemningen her. Kjenner bare én som har vaskehjelp, og det er ikke lovlig, så vil ikke ta anbefaling derfra.

Min mann har vaskehjelp. Hun er veldig nøye og kommer faktisk flere ganger i uken.

Koster lite og jobber både tidlig og seint.

Tar ikke helligdagstillegg og har kort uttrykningstid.

:):smiley-angelic006:smiley-bounce016:happy093:happy112

Det er meg!

:laughing025:laughing025:laughing025

Back
Topp