Ønsker meg symptomer!

*Pudding*

Glad i forumet
Ønsker meg sååååå noen symptomer!!! Er 5+5 i dag, og har ingen symptomer... er kanskje litt trøttere og mer sulten en vanlig, men det er alt.
Kjenner jeg ikke er veldig optimistisk denne gangen :( Slitsomt å hele tiden tenke at det går galt denne gangen også - hadde SA i februar.
Hadde jeg bare vært kvalm og uvel... :p
Uff.... dagens syting! :)
 
Hiver meg på sytetråden jeg også! Begynner å bli syk (tror jeg) med feber og vond hals. Arg! Ellers har jeg i hvertfall ømme brystvorter og er uvanlig trøtt. Men er ikke mer enn 3-4 uker da.
 
Jeg har tenkt akkurat det samme gitt! Er bare 4 uker jeg da, men kjenner lissom ikke noe annet enn bittelitt mensmurringer. Tar gjerne noen symptomer så dette føles litt mer reelt. Men jeg har hørt at det kan gå like godt selv om man ikke har noe særlig med symptomer asså.
 
Jeg syns ikke du skal bekymre deg for det <3 Symptomer er absolutt ikke det samme som at alt er bra, det fikk ejg bekreftet i mitt forrige svangerskap, så prøv å bare nyt dagene <3 Plager får du tidsnok..hihi :)
 
Tenker det samme som deg.. Prøver å minne meg selv på at når jeg gikk med gutten så hadde jeg ikke noen symptomer de første 4-5 ukene
 
Jeg tror ikke du skal bekymre deg. Jeg har heller ikke noe særlig symptomer og er 5+2. Eneste er at jeg har antydninger til murringer i magen og kjenner at jeg har litt ømme pupper om jeg klemmer på de. Gleder meg også til å få litt flere symptomer etterhvert ;)
 
her vill æ helst slepp, sliter me kvalme og uvel, og da blir dt mindre oppmerksomhet på shnuppa...
 
er 5 + 0 i dag, har heller ikke så mye symptomer.. er litt trøtt (men vet ikke om det er pga graviditeten), og ømme bryster på kveldingen.. hadde også SA i påsken, så går rundt og bekymrer meg sikkert over gjennomsnittet mye...
 
Er det vanlig å føle at man går rundt med feber? (Har målt at jeg ikke har feber). Lurer på om dette kan være et tegn… er lov å håpe (a)
 
Nå er jeg ferdig med uvi min og har heller INGEN symptomer annet enn strekking om natten og litt teøttere ja OG oppblåst
 
Helle, jeg føler også jeg har feber, og har fått høre fra sambo flere ganger at jeg er varm.. Vi satser på at det er normalt ;)
 
I dag har jeg følt meg litt som en baby... Har sovet, spist, sovet, spist, sovet, spist.... osv. Kun avbrutt av tissepauser :p
Tipper symptomet TRØTT har nådd meg! :)
 
Ikke de store symptomene her heller, var trøtt for noen uker siden, men bedre nå. Men fryktelig!! irritabel om dagen, er det normalt? Forrige gang var jeg hinsides kvalm, så føles helt annerledes nå :)
 
Lite symptomer her også, men JA til irritert. Stakkars mannen min får høre det i overkant kjapt om jeg irriterer meg. Kjenner det velter inni meg over små ubetydelige ting, så her må det telles mye de neste 8 mnd...
 
Med førstemann hadde jeg INGEN symptomer annet enn uteblitt mens, og husker jeg var så i tvil at når vi var på ordinær ultralyd var jeg redd det ikke var noe der. Men det var det <3 Det er tidlig enda, og de kommer nok :)
 
Regner med det kommer nok plager underveis, så får vel bare smøre meg med tålmodighet :)
Men blir jo litt usikker når "alle andre" har masse symptomer, og det gikk galt sist :)
 
syns du skal nyte det jeg :) var kun kvalm ett par uker sist, men nå har det vært fordelig fra ca 3-4 uker :(
håper alt er bra med den lille. ingen symptomer trenger ikke bety noe som helst :)
 
Back
Topp