H Hoppla Glad i forumet 8 Jun 2010 #1 Hei jenter! Etter over to år med prøving så klaffet det på vårt andre ivf. Så da flytter jeg inn hit[:)] Tjohooooo
Hei jenter! Etter over to år med prøving så klaffet det på vårt andre ivf. Så da flytter jeg inn hit[:)] Tjohooooo
Maanestråle Gift med forumet 8 Jun 2010 #4 Nei, dette må være dagens beste nyhet!!! Gratulerer Hoppla!!! Dette fortjente du!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Nei, dette må være dagens beste nyhet!!! Gratulerer Hoppla!!! Dette fortjente du!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Lykkeliten_84 Forumet er livet VIP 8 Jun 2010 #5 ORIGINAL: SunShin Gratulerer så mye og velkommen hit!! [:D][:D]
Blowout Forelsket i forumet 8 Jun 2010 #6 ORIGINAL: SunShin Gratulerer så mye og velkommen hit!! [:D][:D]
M *MaaD* Glad i forumet 8 Jun 2010 #11 ORIGINAL: SunShin Gratulerer så mye og velkommen hit!! [:D][:D] [:)]
febbaby Elsker forumet Septembermødre <3 8 Jun 2010 #12 ORIGINAL: *MaaD* ORIGINAL: SunShin Gratulerer så mye og velkommen hit!! [:D][:D] [:)]
J jenta til mamma Forelsket i forumet 8 Jun 2010 #16 gratulerer sååååå mye [:D] og velkommen inn til oss februar jentene [:D]
Catzy83 Forelsket i forumet 8 Jun 2010 #18 Gratulerer så masse med spire i magehuset! Velkommen inn til oss!
H Hoppla Glad i forumet 8 Jun 2010 #19 Heier på deg Fano!! Håper du kommer etter. Får håpe Gudvor var like flink med deg[;)] ORIGINAL: fano Gratulerer så masse snuppa, håper jeg kommer etter [:D]
Heier på deg Fano!! Håper du kommer etter. Får håpe Gudvor var like flink med deg[;)] ORIGINAL: fano Gratulerer så masse snuppa, håper jeg kommer etter [:D]
H Hoppla Glad i forumet 8 Jun 2010 #20 Tuuusen takk Maanestråle[;)] Ser det har gått bra med deg og[;)] Grattis ORIGINAL: Maanestråle Nei, dette må være dagens beste nyhet!!! Gratulerer Hoppla!!! Dette fortjente du!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Tuuusen takk Maanestråle[;)] Ser det har gått bra med deg og[;)] Grattis ORIGINAL: Maanestråle Nei, dette må være dagens beste nyhet!!! Gratulerer Hoppla!!! Dette fortjente du!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]