Ønsker meg så inderlig en jente.

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Altså, ikke misforstå.. Så lenge han eller hun er frisk er d viktigst uansett.. Men jeg har liksom sett for meg to jenter. Vil bruke alle tingene en gang til... Har ei venninne som hadde en gutt å på ultralyd med nr 2 har hun sagt at hun ble litt "skuffa".. Altså hun vil jo aldri byttet ut gutten. Men var liksom ikke d hun hadde sett for seg. D skulle liksom være en av hver... Jeg vet jo at jeg kommer til å elske mine barn samme hva. Men kommer til å bli så sint på meg selv hvis jeg blir skuffa liksom.. Er jo samme hva d er så lenge alt er bra... Huff, dette ble rotete, men noen som skjønner hva jeg mener?

Sent from my ST18i using BV Forum
 
Ja, jeg forstår hva du mener. Denne gangen er det ikke så viktig for meg hva det blir, men jeg ønsket meg veldig jente første gangen fordi det bare er gutter i mannens familie. Det er lov å ha et sterkt ønske om det ene eller det andre, man blir jo like glad i barnet som kommer uansett :)
 
Jeg forstår. Jeg vil også ha en jente til. Men selvfølgelig kommer jeg til å bli glad i en gutt også.. men jeg vil gjerne ha en jente til nå, så kan det heller bli en gutt neste gang. Da har jeg brukt den rosa og brune vognen, så kan kjøpe ny:p
 
Jeg forstår. Jeg vil også ha en jente til. Men selvfølgelig kommer jeg til å bli glad i en gutt også.. men jeg vil gjerne ha en jente til nå, så kan det heller bli en gutt neste gang. Da har jeg brukt den rosa og brune vognen, så kan kjøpe ny:p

Har du også rosa og brun? D er jo så fint. Bare elsker vognen min:)


Sent from my ST18i using BV Forum
 
Skjønner deg godt :) Eg har 1 gutt og 2 jenter,så hadde vert kjekt om det ble en gutt nå. Men samme hva det er,blir like glad :)
 
Jeg syns det er helt legitimt å ønske seg ett bestemt kjønn, så lenge man ikke blir så skuffet om det blir "feil" at gleden ved å få barn blir borte. Hvis dette blir en jente får jeg brukt alle de fine klærne jeg har spart på, også føler jeg på en måte at jeg kan jenter best siden det er det jeg har mest erfaring med. Vi har jo litt gutteklær også, i hvert fall i de minste størrelsene, og det hadde jo vært kjekt å fått brukt de også. Jeg tror at mannen ønsker seg en gutt, siden det gikk skeis sist vi fikk en gutt. Så på hans vegne håper jeg nesten at det blir en ny gutt. Det perfekte hadde kanskje vært hvis det nå kom en av hver? :)

Men så er det jo sånn da at selv om vi kanskje tenker litt på hvilket kjønn det blir, så er det jo revnende likegyldig. Bare han eller hun er sånn noenlunde frisk og rask, så blir vi storfornøyde!
 
Her er det jente som er sterkest ønsket av samboer og datteren vår.
Jeg har lenge hatt guttefølelse, kanskje fordi jeg lurer på hvordan det er å ha en gutt også?
Men fødselskart og tiden fra hyrdestund til eggløsning tyder på jente. :)

Vi blir glade uansett, og datteren vår har sagt at hun uansett ikke vil bytte babyen inn igjen! Hi hi! Så det er bra! :)

Jeg blir lykkelig bare barnet er friskt! :)
Bekymrer meg ihjelp for disse kjemikalienene jeg var utsatt for.
 
Vi hare jente, så det hadde vert kjekt med gutt denne gangen :) Selv om alle klær og div må kjøpes nytt. Men så lenge barnet er friskt og velskapt så er det meg likegyldig hva kjønn det er. Barnet skal bli elsket og bortskjemt uansett ;)
 
Har du også rosa og brun? D er jo så fint. Bare elsker vognen min:)


Sent from my ST18i using BV Forum
Jeg elsker denne vognen:)
Bag delen har jeg ikke brukt, jenta var for stor da jeg kjøpte den.. krysser fingrene for at det blir denne gangen:)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Skjønner deg. Eg er 100% sikker på at jeg venter en gutt og er innstilt på at det blir en gutt til. Det kjenner jeg til fra før, har masse klær til osv. Men jeg blir ikke skuffet om det blir en jente. Må bare tenke litt nytt da. Fordel med gutt først er at det er lettere for jente å gå i enkelte gutteklær enn for en gutt å gå i jenteklær :p
 
Jeg har to gutter og en eldste ønsker seg en søster. For min del så synes jeg at jeg kan gutter best og at det passer meg å være en gutte mamma, men så ser jeg alle de søte små jente klær da :)
Og da får jeg lyst på jente.

Det viktigste at det er en velskapt barn:)
 
Har to mamma gutter så jeg vet at min kjære pnsker seg en pappa jente! Gutta ønsker seg søster, beg føler meg som en gutte mamma og det er veldih greit om det kommer en gutt til For min del. Kk esiske kartet sier jente og lenge har jeg hatt jente følelse, nå sier jeg konstant han om den i magen... Er sååå spent på UL!
 
Tror det blir gutt denne gangen også, det er så mange gutter på mannens side. Av 12 søskenbarn er det 1 jente. Så har guttefølelse, men blir kjempe glad viss det kommer jente. Begge kjønn like velkommen =)
 
Jeg har lyst på jente! ;) Fordi jeg har en gutt fra før, og ønsker meg en av hver ;) Sist ønska jeg meg gutt og da ble det gutt ;) Men magefølelsen sier gutt, og en gutt er selvfølgelig hjertelig velkommen!! Har gitt vekk alt av babytøy jeg da, siden det ble slutt mellom meg og kjæresten(sammen igjen nå), og jeg trodde det var lenge til jeg sku få et nytt barn, om det i det hele tatt ble mulighet for det. Så shopping blir det uansett! Og det gleder jeg meg bare til! Hihi :p
 
Om jeg skal være helt ærlig så hadde det vært veldig kjekt med en jente til.
Jeg har to jenter fra før, så kanskje jeg burde synes det hadde vært kjekt med en gutt denne gangen?
Mannen har veldig lyst på jente, han har to gutter fra før, så har er sikker på at det blir en gutt.
Jeg har når når vi var i London tenkt en del på dette om det er gutt eller jente.
Vi så jo selvfølgelig på baby-klær, og da hadde det jo vært veldig gøy å vite kjønnet.
Men vi klarte nå å finne mye for det om da :p
Men det var mye mer fint å se til jente....
Kjenner at det hadde jo faktisk vært kjekt med en gutt også siden jeg ikke har det selv :p
Men nå er det jo mannfolka som bestemmer kjønnet, så siden har har laget to gutter fra før og tror det er det det blir så blir det vel det :p
 
Back
Topp