M *MissMe* Gift med forumet 30 Okt 2010 #1 Den termodressen jeg har er så stygg og ubehagelig på. Dessuten ser jeg ut som michelin-mannen med den på..[8D] Men vet ikke åssen str. er og ingen her som selger Stormberg..[:'(]
Den termodressen jeg har er så stygg og ubehagelig på. Dessuten ser jeg ut som michelin-mannen med den på..[8D] Men vet ikke åssen str. er og ingen her som selger Stormberg..[:'(]
K KathMor Forumet er livet 31 Okt 2010 #4 ohhh - tror jeg får 40% på stormberg, da han vi leier av selger det.. Kunne bare si hva jeg ville ha [8D][8D] STILIG DRESS!!
ohhh - tror jeg får 40% på stormberg, da han vi leier av selger det.. Kunne bare si hva jeg ville ha [8D][8D] STILIG DRESS!!
M *MissMe* Gift med forumet 31 Okt 2010 #5 ORIGINAL: KathMor ohhh - tror jeg får 40% på stormberg, da han vi leier av selger det.. Kunne bare si hva jeg ville ha [8D][8D] STILIG DRESS!! *Smisker med Kathmor*[8D][8D]
ORIGINAL: KathMor ohhh - tror jeg får 40% på stormberg, da han vi leier av selger det.. Kunne bare si hva jeg ville ha [8D][8D] STILIG DRESS!! *Smisker med Kathmor*[8D][8D]