Ønsker meg babyutstyr til jul, men hva?

Gravid_Student

Flørter med forumet
Trenger noen tips på ting vi kan ønske oss av venner og familie til jul.. Venter vår første lille i mars, og kan være greit å utnytte kommende høytid ;)
Men ferske og uvitende som vi er, lurer vi litt på hva som kan være snart å øsnke seg av utstyr og trenger derfor noen råd og tips av dere som har vært med på dette før. Tas imot mes STOR takk :)
 
Her kommer noen forslag:
Tripp trapp stol med newborn seat
Vippestol
Sengekant
Babygym
Giraffen Sophie
Stellematte
Voksipose

Det var det jeg kom på i farten:)
 
Sengetøy
Ullklær
Babycall
Pysj
Lekematte
 
Myke vaskekluter/ håndduker, gulpekluter
 
Vi fikk baby i mars og da fikk vi bilstol, newborn-setet, dyne, laken og sengetøy og leketeppe:)

Ville ønsket meg hjemmestrikkede klær og klær fra nøstebarn.
Vognpose og vogn er jo så klart kjekt å få.
 
Er jo bare å finne ei liste med hva di anbefaler en trenger og skrive ned det som du føler er i passende prisklasse :)

ellers mange gode tips over her :)
 
Vi fikk baby i mars og da fikk vi bilstol, newborn-setet, dyne, laken og sengetøy og leketeppe:)

Ville ønsket meg hjemmestrikkede klær og klær fra nøstebarn.
Vognpose og vogn er jo så klart kjekt å få.

Vi har ikke bil enda, må vel skaffe oss det etterhvert men... Har man bruk for bilsete selv om man ikke har bil? At man bruker det mye utenom og sånn, eller er det noe vi ikke trenger å tenke på før vi har ordna bil syns du?
Er så heldig å ha en mamma og mormor som er veldig ivrige på det å strikke klær, samt noen venninner. Tror ikke de trenger å få et ønske fra meg engang, før de starter! :D

Tusen takk for svar! :D
 
Vi har ikke bil enda, må vel skaffe oss det etterhvert men... Har man bruk for bilsete selv om man ikke har bil? At man bruker det mye utenom og sånn, eller er det noe vi ikke trenger å tenke på før vi har ordna bil syns du?
Er så heldig å ha en mamma og mormor som er veldig ivrige på det å strikke klær, samt noen venninner. Tror ikke de trenger å få et ønske fra meg engang, før de starter! :D

Tusen takk for svar! :D
Nei, ville ikke stressa med det da. Jeg kjører ikke bil selv, så jeg har tatt taxi med baby. Er bare å si at du må ha med bilstol og plass til barnevogn når du bestiller. Koster ikke ekstra:)
Du kan sikkert leie bilstol når du skal på ferie også.

Og hvis du skal ta toget og det er buss for tog, så får du taxi med bilstol hvis du reiser med baby under et år:) Det er noen bra ting med NSB også;)
 
Nei, ville ikke stressa med det da. Jeg kjører ikke bil selv, så jeg har tatt taxi med baby. Er bare å si at du må ha med bilstol og plass til barnevogn når du bestiller. Koster ikke ekstra:)
Du kan sikkert leie bilstol når du skal på ferie også.

Og hvis du skal ta toget og det er buss for tog, så får du taxi med bilstol hvis du reiser med baby under et år:) Det er noen bra ting med NSB også;)

Ok, kjekt å vite :) Er jo ikke vits å bruke penger på, eller ønske seg ting fra andre, om man ikke bruker det!

Neh, gjør man? Innmari kjekt! Greit å ha noen fordeler når man reiser på den måten. Kan ikke være bare bare, å drasse med seg baby, vogn, utstyr og alt rundt i kollektive baner... :p
 
Litt off topic, men kollektivt er fakstisk veldig enkelt :D Mannen kjører bil, men skal vi noe uten han er det kollektivt ;) MEN, skal du ta mye buss anbefaler jeg vogn med 4 hjul, mye stødigere... Har sett en del 3-hjulinger fyke avgårde... Og alltid lås alle hjul uansett, om noen er bevegelige, enten du ender opp med tre eller fire ;)
 
Babybjørn vippestol
Dunpose til bilstol
Stokke newborn seat
 
Back
Topp