Ønsker ikke gravid-oppmerksomheten

Jeg har en sjef som jeg ble irritert på. 3 av 3 samtaler med henne hvor hun visste om graviditeten maste hun om å få si det til andre ansatte da jeg kun var 8 uker på vei (jeg er sykmeldt) og hun satte igang papirarbeid osv, som gjorde mistanke til noen av kollegene mine. De vet ikke hvem det er, men tror de har en mistanke om meg... Jg er ikke klar til å si det til flere ennå. Det er kun de nærmeste familie og venner som vet det... Og slik blir det ei stund..

Jeg blir sjokkert altså! Er jo flere her inne som har sånne historier.. trodde ikke det var mulig at sjefer faktisk oppfører seg sånn :mad:
 
Jeg blir sjokkert altså! Er jo flere her inne som har sånne historier.. trodde ikke det var mulig at sjefer faktisk oppfører seg sånn :mad:
Jeg ble ganske forbannet den siste gangen, og har siden ikke hørt noe mas om det. Jeg er også sjokkert, er ganske ny i arbeidslivet, og trodde ikke dette var normal oppførsel, men er tydeligvis det... :(
 
Jeg ble ganske forbannet den siste gangen, og har siden ikke hørt noe mas om det. Jeg er også sjokkert, er ganske ny i arbeidslivet, og trodde ikke dette var normal oppførsel, men er tydeligvis det... :(
Min sjef er meget diskret. Han fikk vite det tidlig og hvis vi står og snakker om det slutter han å snakke om det hvis andre kommer. Han spør stadig om hvordan det går og tar hensyn. Så jeg er fornøyd med måten han håndterer dette :)
 
Back
Topp