Ønsker gode råd..;)

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Da har 2 åringen brukt påskeferien hos svigers til å lære seg å klatre ut av sprinkelsenga... :rolleyes:
Var vel ikke til å unngå, men hadde håpet han kunne ventet litt til:p
Så idag har han fått "stor gutt" seng for første gang..
Og jada....vi er vel på gang nr 37 inn og ut av rommet! o_O
Ikke snakk om at han gidder å ligge der!

Så er det noen som har noen fantastiske tips? Finnes det egentlig?:p
Vi tar han med tilbake til senga og sier natta og går ut.. Ikke for mye dilldall og oppmerksomhet..:)
Vi klarte det jo med storebror, men da ga vi etter og la oss på madrass inne hos ham til han sovnet..
Da hadde vi jo bare ham, men nå har vi tre barn, og da har vi ikke tid til sånt:p
Hjelp?
 
Hva med å overse han?
La han bare forstå at det skjer ikke noe spennende som skjer.
Min søster gjorde det slik med tredjemann da det å følge tilbake uten et ord ikke fungerte.
Husker jeg kom på besøk etter sengetid å fikk beskjed om å se en annen vei. Der satt 2 åringen i trappa :p
Det gikk ett par dager så la han seg uten problemer.
Ellers så er det vel å fortsette slik du gjør nå, vær tålmodig ;) Hihi
 
Har dessverre ingen fantastiske tips, men håper det går seg til fort:)
 
Hva med å overse han?
La han bare forstå at det skjer ikke noe spennende som skjer.
Min søster gjorde det slik med tredjemann da det å følge tilbake uten et ord ikke fungerte.
Husker jeg kom på besøk etter sengetid å fikk beskjed om å se en annen vei. Der satt 2 åringen i trappa :p
Det gikk ett par dager så la han seg uten problemer.
Ellers så er det vel å fortsette slik du gjør nå, vær tålmodig ;) Hihi
Vær tålmodig, ja:p Blæ....er ikke det! Hihi..
Dersom vi overser ham kommer han bare inn i stua og begynner å leke/rulle rundt i sofaen..:p Da får vi han jo aldri i seng!!
Men nå ble det stille der inne...holdt på i 2 timer og 15 minutter.. :rolleyes:
Får bare håpe det blir lettere i morgen:)
 
Storesøster her har begynt med det nå etter klokkestillingen. Hun har aldri ligget i egen stor seng da, men i vår seng. Men igår og idag har hun gått ut av sengen og inn i stua x-antall ganger. Det som har funket best her er å overse henne, men det har tatt et par timer hver kveld :S
 
Når storebror fikk stor seng så kjøpte jeg også sånn skilpadde med lys samtidig. Den lyser opp stjerner og måne i taket og på veggen. Det var s. Stas at han ble liggende i senga. ;)

Skal finne link til deg ;)
 
Back
Topp