Ønsker for utfordringer

En tråd i 'Slankekrigen' startet av makko86, 31 Jan 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Hvilke ønsker har akkurat du for utfordringer? Greit å få samlet noen ønsker for laget som vinner :)

Skriv gjerne hvilket lag du er på, så kan lagleder gå inn og se hva de på sitt lag ønsker.

2. wendyailin Gift med forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Oktoberlykke2020❤

Tusenfryd [emoji272]

Jeg trenger å motiveres til å spise sunnere, så "5 om dagen"- utfordring? Og eventuelt en tråd der vi kan dele sunn snacks, oppskrifter og tips..? Og det samme med middager.

• Liker Liker x 2
  3. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Rødkløver:
    Prøve en sunn ny matrett, husarbeid, danse/trene til en danse/treningsvideo.

4. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Solsikke

Blir motivert av skritt! Ellers bør jeg nok utfordres ift frukt og grønt, så ønsker meg det.

Også er jeg litt nysgjerrig på diverse nettreninger, blant annet de som rødkløver snakker om.

Last edited: 31 Jan 2018
  5. Terne Rugeklar!! *MIA* Maiblomstene 2016 Novemberlykke 2018

Vann, inntil 2 liter om dagen,

• Liker Liker x 2
  6. her er jeg Forumet er livet Oktoberskatter 2014

Jeg kunne tenkt meg at man får poeng for antall minutter man trimmer og mosjonerer. Altså ikke for hvert 30 minutt eller time. Trim 45 min= 45 poeng:)

7. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Lag solsikke

Skritt, gjerne 10 000 med ekstra for hver 1000 etter det

Snop

Mosjon

Frukt/grønt

• Liker Liker x 2
  8. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum ♡ Maibarna ♡ VIP

Enig med denne [emoji1320][emoji1308]

9. Terne Rugeklar!! *MIA* Maiblomstene 2016 Novemberlykke 2018

Ang vann så hadde det jo vært supert om den var litt mer oppdelt. 1,5 liter er jo bedre enn 2 som jeg først foreslo, men som Sara sier i en annen tråd så skal man drikke etter behov. Vann må jo nødvendigvis ERSTATTE annen drikke, ellers blir det for mye.

10. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Legger inn ønske om fritak fra snop på søndag, da det er morsdag!

11. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Også synes jeg vi kan spise det med god samvittighet, og at vi ikke skal trenge å trene ekstra for å "få lov". Vi har i alle fall en travel dag i utgangspunktet...

12. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum ♡ Maibarna ♡ VIP

Me kan ha snopfri i morgo og treningsfri ein dag :)

• Liker Liker x 1
  13. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Synes det var topp med nivådelt challange!
    Men kanskje med flere alternativer?

• Liker Liker x 1
  14. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

..og personlig vil jeg ha noe annet enn yoga snart :p

15. Minimjau Gift med forumet VIP Himmelbarn Desemberskatter 2016 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Desemberskattene 2014 Januar 2017

Bare jeg som synes det blir for mye styr med to nivåer og forskjellige poeng og så mye å huske på når jeg skal føre inn? :hilarious: Altså, gjør egentlig ikke noe, men det fører til at jeg ikke gidder å føre inn på challenge :confused: sjelden jeg jobber målrettet med å få poeng på challenge, så må plukke fra listen og føre inn etter hvert, sikkert derfor det blir avansert :oops:

16. Cosacita Forumet er livet

Jeg syns det er ekstremt tilfredsstillende å plotte inn poeng. :p Eneste jeg sliter med er å huske hvilke nummer jeg har tatt i challenge, så må memorisere dem før jeg redigerer innlegget. :p Men det er en bagatell.

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  17. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Jeg liker det, men det er absolutt noe å ta med seg videre :)

• Liker Liker x 1
  18. Minimjau Gift med forumet VIP Himmelbarn Desemberskatter 2016 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Desemberskattene 2014 Januar 2017

Sikkert bare meg da :hilarious:

19. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Ikke bare bare det :)

Del denne siden