Ønsker du smertelindring under fødselen? Hvilke?

Skulle ønske jeg kunne bruke badekaret som smertelindring. Men i og med at det ble hastekeisersnitt sist, så får jeg vel ikke lov til det denne gangen heller :( Så får nesten bare vente å se hva det blir til. Men er åpen for epidural skulle jeg kjenne behov for det :)
 
Kun badekar og lystgass, som sist. Er livredd sprøyter så epidural er ikke et alternativ :) (dessuten kan jeg ikke få pga medisiner)
 
Jeg har veldig lyst å føde i badekaret denne gang og kun med lystgass, men i og med fødselen sist gang var så forferdelig, er jeg veldig i tvil om jeg kanskje bør gå for epidural.
 
Om denne fødselen er like rask som den forrige, så rekker jeg vel ikke annet enn dusjen
 
I hvert fall IKKE vepsestikk, det var bare en gang jeg lagde lyd under fødselen med Dennis, og det var da de stakk meg med det greine der, jeg hyla som en stukken gris..
Håper egentlig at jeg bare blir i badekaret denne gangen og ikke blir utålmodig, for det var egentlig da jeg hadde det best.
Fikk lystgass og vepsestikk sist, også stakk hu meg med ett eller annet i underlivet mens jeg hadde press rier, men det funka ikke før en stund etterpå, og da forsvant like greit følelsen i beina mine ett helt døgn, så det skal jeg IKKE ha igjen.. ikke spurte hun om jeg ville ha det heller ..
 
I hvert fall IKKE vepsestikk, det var bare en gang jeg lagde lyd under fødselen med Dennis, og det var da de stakk meg med det greine der, jeg hyla som en stukken gris..
Håper egentlig at jeg bare blir i badekaret denne gangen og ikke blir utålmodig, for det var egentlig da jeg hadde det best.
Fikk lystgass og vepsestikk sist, også stakk hu meg med ett eller annet i underlivet mens jeg hadde press rier, men det funka ikke før en stund etterpå, og da forsvant like greit følelsen i beina mine ett helt døgn, så det skal jeg IKKE ha igjen.. ikke spurte hun om jeg ville ha det heller ..
Hæ??? Er det lov da????
 
Lystgass! Som sist..denne gangen vil jeg prøve å bruke den riktig; )
 
De vepsestikkene er for jævlige! Akkurat som deg over så var det eneste gangen jeg lagde skikkelig lyd!

Hadde epidural sist, ble satt i gang.
Denne gangen vil jeg helst unngå det og prøve badekar, gjerne føde der å :)
 
Rakk aldri epidural og fødte på to timer, men lystgass fungerte litt.. Tipper det kommer til å gå fort denne gangen også
 
Aldri født Før men vil helst klare meg uten epidural, men gjerne i badekar og med lystgass :)
 
Det gjør det helt sikkert :D !! Men vil man prøve noe annet (f.eks epidural) så er jo det greit også :)
Sprøteskrekken min er latterlig stor, men hvem vet når det kommer til stykket. Blir jo første gang
 
Back
Topp