Ønsker du deg flere barn?

Tre holder.

Vi planla 2 eller 3, og tok en om gangen og etter to var vi ikke helt ferdig men etter tre kjenner begge to på at det holder. Familien er komplett
 
Last edited:
Usikker.. har to nå, og enkelte dager tenker jeg at jeg vil ha en til, mens jeg andre dager er veldig fornøyd med de to jeg har [emoji13] minste er bare 6 mnd da, så blir isåfall ikke med det første
 
Vi var usikre på om vi ville ha 2 eller 3,men minsten tok det valget for oss ved å hyle flere timer hver kveld i 5mnd :dead:
 
Prøver på nr.3 nå..håååper det går :)
 
Jeg tror jeg er (eller har blitt?) en av dem som alltid har lyst på én til... [emoji169] Men er meget fornøyd med de 4 jeg er så heldig å ha!
 
Gravid med nr 2, og etter det er det stopp. Jeg var kvalm og brakk meg og klarte så vidt å få i meg mat hele 1.trimester og litt ut i 2.trimester sist, og det ser ut som det ikke blir noe bedre denne gangen heller, vært kvalm siden to dager før positiv test (positiv test dag 28 i syklusen), så dette utsetter jeg meg ikke for frivillig igjen. 9+1 i dag, og alt er kvalmende, alle lukter også.
 
Ja, men gruer meg til prosessen. Denne gangen gikk det meste slitsomt fra dag 1 - prøverør, bekkenløsning/kvalme/sykemeldt hele svangerskapet og fødsel uke 27. Frister ikke til gjentakelse.
 
Neei, vi er godt fornøyd med 3 barn:Heartred:Heartred:Heartred
 
Ønsker meg en til om et par år, men mannen syns det holder med en. Håper han ombestemmer seg når han har fått den verste småbarnstiden litt på avstand.
 
Ja, gjør det. :) I alle fall en til, så får vi se etter det hva vi orker. :p
 
Holder nå tror jeg. Etter tre fødsler på under 3 år trenger jeg ihvertfall en lang pause
 
Ja egentlig, men pga HELLP første svangerskap og nå to friske gutter (og en skrekk med forhøyet blodtrykk etter fødsel nr 2) blir det nok med de to vi har :)
 
Venter nr 2 nå. Har alltid tenkt at jeg vil ha 3. Men vi får ta et barn om gangen :) Først må dette svangerskapet gå i bra.
 
Jaa, minste her er 8 uker, og vil gjerne ha ett barn til om ikke så lenge. Da har vi en trio og jeg håper at jeg kjenner følelsen av å være ferdig :)
 
Back
Topp