Ønsker du deg babyting til jul?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Ønsker du deg babyting til jul, eller er du bevist på at du ønsker deg ting til deg selv og som ikke har med baby å gjøre?

Vi har det meste etter første. Ingen ting er slitt ut. Så jeg har ikke tenkt på å kjøpe noe eller ønske meg noe. Da kan jeg med god samvittighet ønske noe til meg selv.

Nei, ikke egentlig. Har det meste fra førstemann. S

På ønskelisten vår står det for det meste ting til babyen. Vi har alt vi trenger til oss selv, men mangler et par ting til baby. Så vi ønsker oss blant annet babycall, vippestol og Stokke flexibath. Dette er det første barnebarnet og oldebarnet på min side og svigermor sitt første barnebarn, så de syntes det er litt ekstra stas å kunne handle til lillemor! [emoji4]

Ønsker meg noe små ting til barnet, har det meste fra storebror, som vi skal bruke, om det blir jente, handler vi bare litt som vi trenger av klær og div. Ellers føler jeg ikke at det er feil med litt blått til en jente heller :)

Nei. Bebis er jo ikke født enda, så det blir litt rart for meg. Blir ei heller gaver fra den ufødte for å si det sånn.

Ønsker ingenting til lille i magen, gutt nr. 2 på vei, så vi har det meste [emoji173]️

Sier absolutt ikke nei takk til baby ting, det er bare koslig

Ønsker ikke noe til meg selv, litt tidlig å ønske noe til baby i magen :) men jeg begynner vel å kjøpe klær og leker på januar salg :)

Back
Topp