Ønsker du barselbesøk på sykehuset?

Ja, så lenge alt har gått bra og jeg er i form til det. Men ikke av hvem som helst, kun mamma, svigermor og bestevenninnen min. Kanskje søsteren min. Faren til samboer må vi snakke om hvordan vi gjør det med siden vi ikke orker stemoren til vanlig engang. Jeg kan ikke den for meg at hun er en jeg orker å ha der.
 
Ja, men her er det kun far, søsken og besteforeldre som får komme på avdelingen. Om andre skal komme må man gå ut av avdeling og møte de i gangen:(
 
Hvis formen tillater det ønsker vi besøk av svigers mens vi er der. Resten får vente til vi kommer hjem. (Mine foreldre bor så langt unna at de kommer en langhelg når vi har kommet oss til rette hjemme). Reglene på sykehuset tillater kun far og besteforeldre i en time hver dag også, så begrenser seg litt selv.
 
Her er det kun far og evt. søsken som får komme hvis man må være på barsel så da løser det seg selv. I såfall regner jeg med at samboer møter mødrene våre nede i fellesarealene og viser frem. Om vi får være på barselhotellet er alle velkomne men vi kommer ikke til å slippe inn hele slekta likevel.
 
Ja, så lenge alt går fint vil jeg gjerne ha besteforeldre, tanter/onkler og de nærmeste venninner på besøk.
 
Om formen er bra, så regner jeg med at det blir besøk fra besteforeldre.
De flest andre kan vente, om det ikke skjer noe som gjør at vi må være der veldig lenge da...
 
Har hatt besøk begge gangene og vil gjerne ha litt besøk denne gangen også :)
 
Nei. Vil fokusere på babyen og oss som familie og ammestart. Besøk kan vente til vi kommer hjem. Kommer an på hvor jeg ligger etterpå og formen. Har sett nok av barsel kvinner som er utslitt etter besøk og som må ha avlastning med babyen på natten fordi de selv må sove. Nei takk.. babyen trenger mor og far og jeg vil ikke at "alle " andre skal få holde henne utenom oss. Vi er uansett en stor familie og besøk av 21 stk frister ikke. Det er da nærmeste foreldre og søsken og søskenbarn kun..
 
Nei ikke denne gangen. Om alt går som det skal. Så skal jeg hjem igjen så fort jeg får lov. Denne gangen har jeg lyst å holde fødselen hemmelig og heller komme på overraskelses besøk med babyen. Jeg har etter alle tre fødslene vært veldig oppegående og kvikk og full av energi. Så håper det er slik denne gangen og
 
Ja vil ha besøk, de nærmeste venninnene kommer og storesøstrene til baby selvfølgelig. Foreldrene til pappaen er gått bort, også min mor. Far og søster bor i utlandet så de kommer på besøk i midten av desember og til jul og får møte baby.
Synes det er kjempekos med besøk men kommer til å ha de kortere enn sist, da ble blant annet svigers i flere timer og jeg merket ikke før etterpå hvor utmattet jeg ble av det.
 
Ja, vi vil ha besøk. Men har lært fra sist, så denne gangen blir det mye mindre. Først skal storebror komme og få møte lillesøster. Så skal mine foreldre, svigermor, mormor(oldemor) og onkel (barna har kun en onkel) komme slik at storebror får visst henne fram. men da setter vi oss ned i kaffen. Dette er jo hvis vi konmer på barselhotellet, havner vi på barsel må tung gjøres anderledes. Gjorde det slik sist, og var veldig fornøyd med det da. Alle fikk komme, og vi slapp unna med kun en runde. deretter blir det ikke andre besøk før vi er hjemme:)
 
Kun de aller aller nærmeste.

Fødepartneren min er bestevenninnen min og så kommer storesøster, pappaen og bestefar på besøk når lille baby er ute og jeg har fått hvilt meg litt om vi får bo på hotellet.
 
Sist ville jeg helst ikke ha besøk, men svigers kom.
Tror det blir bare de denne gangen også.
Vil helst ha tid sammen med bf og storesøster, sånn at vi kan bli kjent med lillesøster [emoji4]
 
Kommer veldig an på formen min. Vi får se. Vil vel heller ha de "overstått" på sykehuset enn at folk skal komme hjem til meg.
 
Ja, av barna, mamma(pappa er ute på sjøen,jobb) og svigermor(svigerfar er død) [emoji4] og bestevenninna mi [emoji4] resten får vente til vi kommer hjem [emoji1360]
 
Back
Topp