Ønsker du barselbesøk på sykehuset?

Vil ha besøk av storebror og besteforeldre på sykehuset [emoji3] men ikke første dagen. Men dag 2 er vi nok klare for å vise lille [emoji7]
 
Jeg vil heller ha besøk på sykehuset enn at folk skal komme hjem til meg etterpå. Men det vil jo komme an på formen også..
 
Eg har hatt mykje besøk med dei tre første, men eg kjenner at denne gongen vil eg ha meir ro. Lillesøstra mi fikk i fjor og dei brukte tida på sjukehuset aleine, og dei satte begrensningar i starten heime. Eg synst det var utrulig flott gjort av dei og kjenner eg har lyst å gjere litt det samme!
Første prioritert er sjølvsagt dei tre eldre søskena, dei får heilt klart kome på sjukehuset!

Eg var heilt utslitt sist gong men hadde likevel massevis av besøk både på sjukehuset og heime. Allerede den dagen vi kom heim frå sjukehuset kom 4 nabodamer på besøk og sat her i fleire timar. Vi gjor ingenting sjølv, dei hadde med mat og kaker og ordna alt av pådekking og opprydding. Veldig koslig men sosialt krevande også! Sambo har to søsken og eg har 3, samt eg har 3 ulike foreldrebesøk (mamma, pappa og stefaren min med forloveden. Mamma har vore gift 2 gonger) og så har vi svigers. Pluss venner som vil kome å sjå..

Kun pappa som bur her i bygda så når folk kjem på besøk er det naturlig å bli litt lenger enn 1 time så eg og sambo må ta oss ein prat ang dette snart...
 
Eneste vi er sikre på er at pappaen min skal få komme denne gangen. Det blir barn nr 3, og han har aldri vært på sykehuset på besøk da vi kun har hatt mødrene våre og svigerfar som tvang seg på oss nå sist (han sto og ventet på oss i gangen når vi skulle si hadet til storebroren). Så denne gangen er det morfar sin tur til å være først ute for å holde lille ♥
 
Kun besteforeldre, og ikke første dagen. Den er verdifull og vi vil ha den for oss selv :happy: med førstemann hadde jeg så store smerter at jeg ikke klarte å gå ut i besøksavdelingen. Fikk litt besøk på rommet, og det holdt synes jeg.
 
Back
Topp