Ønsker du barselbesøk på sykehuset?

Vil helst ha av min familie så fort som mulig. Gjerne samme dag om eg føder tidlig nok. Men da ikkje besteforeldre, onkler, tanter ++ men vil veldig ha søsken og foreldre.
 
Kun familie får komme på barselbesøk på sykehuset. Dvs besteforeldre og storesøsknene til tvillingene [emoji4] Sist var vi kun ett døgn på barselhotellet, så det var såvidt vi rakk besøk [emoji28] Vet jo aldri hvor lenge det blir neste gsng, men håper jo at alt står bra til, sånn at vi får reise hjem tidlig nå også.
 
Ønsker besøk av min mamma og selvfølgelig dattra mi. Ellers tenker jeg at folk kan vente:cool01
 
Kommer vel an på hvordan fødselen gikk og derav formen.

Da min datter ble født kom mamma rett etterpå, før hun var stelt eller noe.
Nå er ikke mamma her mer, så jeg må nesten kjenne på om jeg ønsker besøk.

Sist kom det altfor mange og mange kom uten å spør. Håper jeg slipper det denne gangen.
 
Føder jeg på natta, så ønsker jeg ikke besøk før dagen etter, men jo, jeg ønsker veldig gjerne besøk. Men jeg ønsker ikke hele familien på begges sider på samme tid. Om jeg blir liggende noen dager, slik som forrige gang, så er det fryktelig ensomt hvis alle kommer første dagen og at jeg er alene på klinikken de resterende dager.


Jeg liker gjerne at mine søsken, foreldre og min stemor, fars foreldre og søsken evt barn kommer på besøk.
 
Syns det er deilig å få litt ro på sykehuset så jeg ønsker bare besøk av søsken og besteforeldre
 
Jeg ønsker i utgangspunktet kun besøk av pappaen og storesøsken. Men om formen er ok. Ønsker jeg besøk av min mamma som når jeg fikk de to andre. De andre får vente til vi kommer hjem.
 
Skal hjem samme dag hvis alt går bra,men ønsker heller ikke besøk hjemme med engang denne gangen..sist fikk vi besteforeldre på besøk samme dag..denne gangen vil jeg fokusere 100%på baby,amming og storebror«3
 
Tar det som det kommer:) men regner med det blir vanskelig å holde kommende besteforeldre unna [emoji14]
 
Tenker også at jeg tarcdet som det kommer. Men de fleste av min familie bor et psr timer unna, og for å ha glede av besøket (og for at det skal være verdt reisen for deres del) tror jeg gjerne jeg heller foretrekker at de kommer når vi kommer hjem. Da har vi overnattingsplass om de trenger det, og bedre tid til å være sammen og prate. Men alt kommer jo an på fødsel og hvordan både jeg og mini har det, så jeg tenker vi ser det litt an.
 
Nærmeste familie kan gjerne komme, mens resten kan vente til vi har kommet oss hjem.
 
Jeg vil helst ikke ha besøk. Til nød mine foreldre, og da bare såvidt en snartur (svigers bor så langt unna at det ikke er aktuelt for dem å komme uansett). Jeg vil ha tiden med mann og barn da. Folk kan heller komme på besøk når vi har funnet litt roen hjemme.
 
På sykehuset vil vi bare at storebror kan få hilse på babyen. Når vi kommer hjem vil vi se an formen litt, og ikke på død og liv ha besøk av alle på en gang i løpet av de første dagene. Sist gang hadde vi besøk av ganske mange samme dag som vi kom hjem, og det ble litt for slitsomt.
 
Back
Topp