Ønsker dere lykke til med deres januar barn .

Christine1986

Betatt av forumet
Har dessverre spontan abortert. Var på ultralyd i går. Og det var dårlig nyheter.
Vil ønsker dere alle lykke til med deres januarbaby ☺ så kanskje det skjer for oss senere neste år, hvem vet.
 
Det var trist å lese. Hvor langt på vei var du?

Sender deg en god klem og håper neste gang det klaffer <3
 
huff trist. klem til dere og lykke til med neste forsøk
 
Ååå nei, så trist :( håper det går bra med deg. Og at det ordner seg igjen snart <3
 
Det skjedde tidelig i uke 6 ca. Men ingen symptomer på SA. Så har gått til nå uke 11 og trudd alt var bra. Så måtte ta hjemme abort i går. Værste jeg har opplevd. Så får håpe det ikke skjer igjen.
 
Det skjedde tidelig i uke 6 ca. Men ingen symptomer på SA. Så har gått til nå uke 11 og trudd alt var bra. Så måtte ta hjemme abort i går. Værste jeg har opplevd. Så får håpe det ikke skjer igjen.
Hadde helt lik opplevelse i januar, drit tungt der og da og i tiden etterpå. Men det blir bedre <3 lykke til videre :) Sjansen er utrolig liten for at det skjer igjen!
 
Det skjedde tidelig i uke 6 ca. Men ingen symptomer på SA. Så har gått til nå uke 11 og trudd alt var bra. Så måtte ta hjemme abort i går. Værste jeg har opplevd. Så får håpe det ikke skjer igjen.
Så fælt å lese :Heartred håper på at spiren klorer seg fast neste gang. Klem til deg
 
Har dessverre spontan abortert. Var på ultralyd i går. Og det var dårlig nyheter.
Vil ønsker dere alle lykke til med deres januarbaby ☺ så kanskje det skjer for oss senere neste år, hvem vet.
Huff så trist! Samme skjedde nå i februar for meg.. Nå har jeg allerede en liten jente i magen. Noen sier man kan bli raskere gravid rett etterpå. Lykke til og ta vare på hverandre❤️
 
Uff, så leit.. Håper det klaffer fort for dere igjen ❤
 
Det var jo forferdelig trist :( håper du har en ny spire på vei ganske snart ❤️
 
Så kjempetrist å høre! Stor klem!
 
Back
Topp