Ønsker dere lykke til jenter!

- Amy -

Gift med forumet
I dag fikk jeg påvist min 6 MA, så jeg må desverre forlate dere jenter. Akkurat nå er jeg naturligvis knust.. :(

Så: Masse lykke til jenter! Dere nærmer dere 12 uker med stormskritt, og de fleste av dere er der allerede. Gled dere masse over tiden fremover, og nyt 2.tri. Det er en drøm i forhold til 1.tri ;) Nyt sommeren - selv om det blir veldig varm - og den fine tiden i august. Lykke til med vognkjøp, og amming. Lykke til med våkennetter og mangel på søvn. Det er - tro det eller ei - ganske fantastisk.

God klem til dere, og masse lykke til på veien. Skulle gjerne vært med, men det gikk ikke.
 
  • Liker
Reactions: #2
Det var veldig leit å høre :-(

Ta godt vare på deg selv <3
 
Neeei :-( ta vare på hverandre <3

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Så trist! :( Tusen takk, kjære du. Håper det går fort til neste spire sitter og at h*n sitter i 9 måneder! <3 Ta vare på hverandre! klem
 
Så trist :( masse lykkeønkninger videre, og håper det sitter en spire igjen snart som vokser seg stor og sterk! <3
 
Så utrolig trist!
Ønsker deg masse lykke til videre!
 
Så trist å høre :( lykke til videre <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg måtte felle noen tårer. Dette er så trist å skulle oppleve når man har kommer 2. Trimester så nært :(
Takk for alle lykkeønskninger.
Lykke til du også fremover. Håper du har noen som tar godt vare på deg. Håper spiren sitter fort igjen så fort du er klar for det og at den da holder seg til termin!
 
Så trist :( ønsker deg øykke til videre, måtte spiren sitte løpet ut neste gang :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ånri :(
 
Så utrolig trist :( Lykke til videre.. Håper du får den hjelper du trenger..
 
Uff, dette var trist å høre:( lykke til videre, snart sitter spiren din helt til mål vettu. Jeg heier på deg!:) <3
 
Uff, så leit:( Lykke til videre!
 
Ånei, så forferdelig trist. :( Nå ble jeg veldig lei meg. Ta vare på deg selv. Håper virkelig at det snart er din tur til å få en spire som blir værende til termin. ♡

*Taster på app på mobilen*
 
ånei, så fryktelig trist og URETTFERDIG :,(
Ta godt vare på deg selv <3 Håper virkelig det blir din tur snart! Klem <3
 
Verden er så urettferdig, og legger så alt for mye på mennesker dom absolutt ikke fortjener det! Ikke gi opp! Masse lykke til videre
 
Uff, så leit :( Ønsker deg lykke til videre og sender en klem!
 
Back
Topp