Ønsker dere dere babyting i julegave?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Nei.

For det første har vi det meste, og for det andre kjøper vi heller det vi da mangler.
 
Nei, nå har vi så og si alt. Men fortsatt så vil venner og familie gi.
Da har jeg sagt leker og "trenings"-leker som han får bruk for etterhvert :)
 
Føler for å kjøpe slike ting selv, samt at vi i bunn og grunn har det meste nå :)
 
Jeg har ønsket meg ergobaby 360 med nyfødtinnlegg :) i tillegg er det noen i familien som har spurt om hva babyen ønsker seg i julegave ;)
 
ønsket bare av brodern Tiny-love 3-i-1 siden han aldri hadde gått inn i en babybutikk i sitt liv XD Men ellers har vi alt, hvet at mamma har vært på shopping spree så vi har egentlig bare ønsket oss en rolig jul med god mat og selskap;)
 
ønsket bare av brodern Tiny-love 3-i-1 siden han aldri hadde gått inn i en babybutikk i sitt liv XD Men ellers har vi alt, hvet at mamma har vært på shopping spree så vi har egentlig bare ønsket oss en rolig jul med god mat og selskap;)
Sikkert dumt spørsmål.. Men hva er Tiny love-3-i-1?
 
Nei, det vi egentlig kun mangler som jeg ser nå vi kan ha behov for er babycall, og synes det er for dyrt til å ønske seg til jul :p eller fra de jeg har igjen å ønske meg noe til jul fra :p er ikke så glad i å ønske meg dyre ting fra andre gitt ! :)
 
Ja, men er få som vil gi.. Mange som heller vil gi gave til baby I tillegg til gave til oss, men det syns jeg blir for voldsomt! Har ønsket meg alt fra bøker til klær :)
 
Satte vel noen få ting på ønskelista, omslagsbodyer i ull og sengetrekk o.l. Det meste vi hadde fra før var jo rosa, så nå ønsker vi litt mer blått :) Men har fått beskjed om at det blir ikke gitt i julegave :)
 
Back
Topp