Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GøyTakk for at du lager gruppeSer jo også at her er det potensiale for å møte noen på føden i starten av april
Vannpiken • 30 • B1 • UNN • 01/04
B=barn nrHva betyr alt dette (B2, ss) så jeg vet hva jeg skal skrive?
![]()
Her er malen du kan følge♡ Nick • Alder • Barn i rekken • Fødested • Termindato ♡
Bruker som regel nicket her på babyverden, heller enn faktisk navnMaria • 27 • B1 • STO • 02.04.23
STO er det st.Olavs? Artig med flere førstegangsfødende her inne!Det kan vi godt. UNN er universitetssykehuset Nord-Norge. Hvor er SS?Kunne kanskje heller ha brukt hele sykehuset sitt navn,så det ikke blir så forvirrende og vi kan se hvilken landsdel vi bor m. Jeg kan ikke forkortelsene![]()
OkeiBruker som regel nicket her på babyverden, heller enn faktisk navnSTO er det st.Olavs? Artig med flere førstegangsfødende her inne!
Sørlandet sykehusDet kan vi godt. UNN er universitetssykehuset Nord-Norge. Hvor er SS?![]()
NeiiiNoen som har lyst til å lage ny terminliste? Har nok mista min spire, så tror nok ikke jeg vil ha psyke nok til å fortsette å oppdatere lista![]()
Det var ikke slik det skulle bli. Sender deg styrkeklemmer.Lar den bare stå, for er enklere å kopiere enn å lage helt nyNeiiiDet var ikke slik det skulle bli. Sender deg styrkeklemmer.
Tror ikke jeg tørr å melde meg riktig enda, litt av samme årsak, redd noe skal skje siden det er så veldig tidlig. Men vi er jo bare 3 på listen, så hvis det er mulig kan du bare slette innlegget, så lager vi bare nytt etterhvert når vi er klare!

Godt å høre du er med godt mot! Neste pp blir det terminspireLar den bare stå, for er enklere å kopiere enn å lage helt ny
Vil bare si at jeg er med godt mot uansett, var jo «bare» første PP etter pause![]()
Vanskelig uansett det der.
Lykke tildere er noen flotte damer
Har fått progrestonstøtte på resept til neste gang jeg får positiv test
Det går bedre enn forventet med meg![]()