Ønsker dere alle lykke til

Maritri86

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
dere er noen flotte damer :Heartbigred

Har fått progrestonstøtte på resept til neste gang jeg får positiv test:smiley-bounce016

Det går bedre enn forventet med meg:Heartbigred

Last edited:
Takk for at du lager gruppe :love017 Ser jo også at her er det potensiale for å møte noen på føden i starten av april :laughing002

Vannpiken • 30 • B1 • UNN • 01/04

Kunne kanskje heller ha brukt hele sykehuset sitt navn,så det ikke blir så forvirrende og vi kan se hvilken landsdel vi bor m. Jeg kan ikke forkortelsene:joyful:

Noen som har lyst til å lage ny terminliste? Har nok mista min spire, så tror nok ikke jeg vil ha psyke nok til å fortsette å oppdatere lista:bag:

Noen som har lyst til å lage ny terminliste? Har nok mista min spire, så tror nok ikke jeg vil ha psyke nok til å fortsette å oppdatere lista:bag:
Neiii :Heartred Det var ikke slik det skulle bli. Sender deg styrkeklemmer.
Tror ikke jeg tørr å melde meg riktig enda, litt av samme årsak, redd noe skal skje siden det er så veldig tidlig. Men vi er jo bare 3 på listen, så hvis det er mulig kan du bare slette innlegget, så lager vi bare nytt etterhvert når vi er klare!

Neiii :Heartred Det var ikke slik det skulle bli. Sender deg styrkeklemmer.
Tror ikke jeg tørr å melde meg riktig enda, litt av samme årsak, redd noe skal skje siden det er så veldig tidlig. Men vi er jo bare 3 på listen, så hvis det er mulig kan du bare slette innlegget, så lager vi bare nytt etterhvert når vi er klare!
Lar den bare stå, for er enklere å kopiere enn å lage helt ny:wtf:
Vil bare si at jeg er med godt mot uansett, var jo «bare» første PP etter pause:Heartbigred

Lar den bare stå, for er enklere å kopiere enn å lage helt ny:wtf:
Vil bare si at jeg er med godt mot uansett, var jo «bare» første PP etter pause:Heartbigred
Godt å høre du er med godt mot! Neste pp blir det terminspire :Heartred Vanskelig uansett det der.

Du skal selvsagt få slippe å stå som trådstarter når du har mistet, det blir bare helt feil. Jeg kan se på det i løpet av dagen, hvis ingen andre føler seg kallet? :happy:

Lagde ny liste nå! Så håper jeg bare spira holder seg fast :Heartred
@Maritri86 du kan sikkert oppdatere i tittelen til denne tråden at den ikke brukes eller noe i den duren?

Back
Topp