Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GøyTakk for at du lager gruppe Ser jo også at her er det potensiale for å møte noen på føden i starten av april
Vannpiken • 30 • B1 • UNN • 01/04
B=barn nrHva betyr alt dette (B2, ss) så jeg vet hva jeg skal skrive?
Her er malen du kan følge♡ Nick • Alder • Barn i rekken • Fødested • Termindato ♡
Bruker som regel nicket her på babyverden, heller enn faktisk navn STO er det st.Olavs? Artig med flere førstegangsfødende her inne!Maria • 27 • B1 • STO • 02.04.23
Det kan vi godt. UNN er universitetssykehuset Nord-Norge. Hvor er SS?Kunne kanskje heller ha brukt hele sykehuset sitt navn,så det ikke blir så forvirrende og vi kan se hvilken landsdel vi bor m. Jeg kan ikke forkortelsene
Okei Ja st olavsBruker som regel nicket her på babyverden, heller enn faktisk navn STO er det st.Olavs? Artig med flere førstegangsfødende her inne!
Sørlandet sykehusDet kan vi godt. UNN er universitetssykehuset Nord-Norge. Hvor er SS?
Neiii Det var ikke slik det skulle bli. Sender deg styrkeklemmer.Noen som har lyst til å lage ny terminliste? Har nok mista min spire, så tror nok ikke jeg vil ha psyke nok til å fortsette å oppdatere lista
Lar den bare stå, for er enklere å kopiere enn å lage helt nyNeiii Det var ikke slik det skulle bli. Sender deg styrkeklemmer.
Tror ikke jeg tørr å melde meg riktig enda, litt av samme årsak, redd noe skal skje siden det er så veldig tidlig. Men vi er jo bare 3 på listen, så hvis det er mulig kan du bare slette innlegget, så lager vi bare nytt etterhvert når vi er klare!
Godt å høre du er med godt mot! Neste pp blir det terminspire Vanskelig uansett det der.Lar den bare stå, for er enklere å kopiere enn å lage helt ny
Vil bare si at jeg er med godt mot uansett, var jo «bare» første PP etter pause
Lykke tildere er noen flotte damer
Har fått progrestonstøtte på resept til neste gang jeg får positiv test
Det går bedre enn forventet med meg