ØNSKER DERE ALLE LYKKE TIL VIDERE

Lyh

Glad i forumet
Septembermødre <3
Novemberbarna 19
Oppdatering fra meg..

Etter stopp i blødning siden søndag, starter blødning og smerter igjen idag. Fikk time til lege da jeg hadde smerter i høgre side og det tidvis var ganske vondt. Ble sendt til sykehuset, der ble de like vis som tidligere. Da de kun så en oppklaring. Målte HCG og den var synkende. Trist, men har jo tenkt i de baner den siste uka- samtidig hatt et ørlite håp.:schocked028

Vil takke for alle gode svar og er lei meg for å ikke få blitt med videre. Ønsker dere alle masse lykke til videre i svangerskapet. Å få barn er den største gleden og opplevelsen her i livet. Jeg er takknemlig for å ha to skatter. Så får vi se med tiden om hva som skjer. Jeg heier på dere og håper det går fint med dere alle :Heartred :Heartred

Takk for meg:Heartred:greet025

Så trist å høre :Heartred

Veldig trist å høre, ønsker deg lykke til. Håper spiren sitter neste gang :Heartred

Så trist oppdatering, ønsker deg masse lykke til og at en spire snart klorer seg fast :Heartred

Kjempetrist når det blir sånn, og at du må gjennom det, er så sykt mange som mister, og det er vertfall godt det blir snakket mer om så man vet man ikke er alene. Krysser fingrene for at det går veien nestegang :Heartbigred God klem

Back
Topp