Ønsker dere å vite kjønn når den tid kommer?

Ønsker du/dere å vite kjønn på babyen(e)? :)

  • Ja :)

    Votes: 28 73,7%
  • Nei :)

    Votes: 4 10,5%
  • Jeg ønsker, men ikke samboer :) Jeg får viljen min ;)

    Votes: 1 2,6%
  • Jeg ønsker, men ikke samboer :) Samboer får viljen sin ;)

    Votes: 0 0,0%
  • Samboer ønsker, men ikke jeg :) Jeg får viljen min ;)

    Votes: 2 5,3%
  • Samboer ønsker, men ikke jeg :) Samboer får viljen sin ;)

    Votes: 0 0,0%
  • Jeg/vi er usikre på hva vi ønsker, og har ikke bestemt oss :)

    Votes: 3 7,9%

  • Antall som har svart
    38
Jeg klarer ikke å vente så jeg vil vite, absolutt. Klarte ikke å vente med de andere tre heller ;-)
 
Hvis vi får vite så :) Ja
 
Vi visste ikke på lillemann sist å skal ikke vite nå heller :) var utrolig spennende å vente:))
 
Jeg har litt lyst å vente til fødselen med å vite hva det blir. Vi har mye klær fra de to andre. Men vi får tenke litt på det og se hva det blir til når vi først kommer så langt at vi skal på ul :)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum
 
Vil vite det. Synes det er veldig praktisk i forhold til innkjøp av klær og utstyr og i forhold til navn ;)
 
Vil vite hvis vi kan...;) har to gutter, hadde vært moro med ei jente, men tror det er gutt nr. 3:) Og velkommen skal han selvfølgelig være!!!
 
vi vil gjerne vite kjønn, men regner egentlig med at det blir gutt til. Er kun gutter i svigers, og de få jentene som er født har man "prøvd" å lage hvis en kan si det sånn ( i forhold til eggløsningstid osv). Det har vi ikke gjort, så regner med gutt:)
 
Nei vil ikke vite. Visste med første mann ( gutt) men ikke nr 2( jente) var såååå mye mer spennende å ikke vite. Bare jeg vet at alt er OK og bra så er det akkurat det samme.
 
Vi vil gjerne vite det hvis det er mulig å se det, har ikke vært noe vanskelig å se at de andre to har vært gutter og regner med at det blir gutt denne gangen også, sier de jente på ul blir det en 3d ul selv om vi ikke har hatt det på de andre to, for da må jeg ha det bekreftet ;)
Før trodde jeg at jeg bare skulle få jenter (vi er bare søstre, så sikkert derfor), men siden førstemann ble gutt tenker jeg at det bare blir gutter, nå har vi jo to gutter, og jeg blir veldig overrasket hvis vi får ei jente.
Jeg har ingen preferanser på gutt, eller jente, har alltid ønsket meg minst 3 barn og vil være lykelig om jeg får det :)
 
gleder meg til å få vite på UL, jeg. synes det er kjempestas - får liksom spredd utover det som er spennende. Under fødselen er jeg jo spent på hvem som faktisk kommer ut, det å vite om det er gutt eller jente er jo bare en bitteliten del av det! Dessuten er jeg redd jeg må ha tid til å innstille meg på at det BLIR en gutt denne gangen også (jada-jeg er takknemlig for et friskt barn uansett kjønn), har alltid ønsket meg en jente og vet av erfaring at det er lurt å få vite om utovertissen på UL:) Da kan skuffelsen komme da, og så gleder jeg meg over guttebebisen når han kommer!
 
Ja, vi vil vite :) ville det forrige gang også, og følte det var riktig. Klarer å forberede seg mer når man har noe konkret å forholde seg til. Jeg tror hvertfall det kan være viktig for mange :)
 
Jeg svarte jeg vil vite men ikke samboer jeg får viljen min. Det får jeg da IKKE... så her må jeg vente til h*n kommer ut.... grrrr....
 
Back
Topp